four

606 54 84
                                    

Ekranımda bir anda belirmesiyle korkmuştum. Hızlıca mesaja tıkladım. Profil fotoğrafı da yoktu. Kim olduğunu öğrenmek için bende mesaj atmıştım.

Kimsiniz?

Anında yanıt gelmişti karşı taraftan.

Ben Jimin.

Peki neden yazmıştın Jimin-sshi?

Annem ile babam boşandı.. Onları durduramadım Jisoo-yaa. Yapamadım. Beni dinlemediler bile.

Jimin'in güvenini kazanmıştım anlaşılan bu sefer kendisi bana anlatmaya başladı. Attığı mesaj beni derinden etkileyip üzse de bana anlattığı için içten içe sevinmiştim. Çünkü uzun zaman sonra bana biri kendi isteğiyle mesaj atıyordu. Bende çok bekletmeden yanıt verdim.

Jimin-sshi sakın üzme kendini. Belli ki onlar için her şey bitmiş. Senin bu saatten sonra yapabileceğin tek şey kendine odaklanmak. Bu durumun seni yıpratmasına izin verme. Ve bil ki ben senin her zaman yanındayım:))

Ona olabildiğince destek verdiğimi hissettiren bir mesaj attığımı düşünüyordum. Gerçekten onu düşünüyorum.. Umarım bunu hisseder.

Ahh teşekkür ederim Jisoo-sshi. Yanımda olduğunu biliyor ve hissediyorum. :)

Bunu okuduğumda mutlu olmuştum.. Ona bunu hissettirebilmişim.

Ne demek.. Bunu okumak sevindirdi beni.

Jimin benim biraz uyumaya ihtiyacım var.. Gidiyorum şimdi. Kendine dikkat et lütfen.. İyi geceler:)

İyi geceler Jisoo:)

Mesajını okuduktan sonra telefonu kapatıp şifonyere koydum. Duşa ihtiyacım vardı. Ayrıca o kadının verdiği şeyi bileğime sürmem lazımdı. Banyoya girdim ve güzelce duş aldım. Bu iyi hissettirmişti. Tuttukları kolumu morarıncaya kadar kazıdım. Bakıp bakıp gülüyordum koluma. Biraz da olsa arınmıştır herhalde onların pislikleri..

Çantamdan çıkarıp yatağa attığım o kremi aldım elime ve yavaşça sürdüm. Şimdi şişliği yoktu veya o kadar çok morluğu.. Ama hala canımı acıtan ve beni sinir eden bir ağrı oracıkta duruyordu. Düşünüyorum da o kadar güçlü ki bileğimi kırabilecek bir potansiyeli vardı. Bu durum gözümü korkutmuştu açıkçası.. Şimdi iyi ki gitmişim diyorum o kadına. Hem çok bir şey ödemeden bileğimin durumunu öğrenmiş hem de işe yarayacak bir şey almıştım. Aslında bu kadar güvenmem böyle şeylere ama bir keresinde annem ayak bileğini burkmuştu ve o kadına gitmişti. Bana verdiği gibi anneme de vermişti böyle bir şey ve annemin ayağı çok geçmeden eski sağlığına kavuşmuştu. Umarım benimki de öyle olurdu..

Yağmur sesiyle huzurlu bir sabaha uyanmıştım bugün. Şimdi tekrar uykumu alıncaya kadar uyuyup sonra kalkıp güzel bir kahvaltı yapmak vardı. Tabi sonra sıcak sütümü yudumlayıp bir yandan kitap okumak... İsteklerimin hiç birisi gerçekleşmeyecekti orası ayrı. Daha fazla bu rüya aleminde takılarsam mükemmel* okuluma geç kalacaktım. Klasik banyo ziyaretimi yapıp kıyafetlerimi giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
overbearing | sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin