4.-Különleges

969 58 2
                                    

Ahogy elhúztam az ajtót az undor kapott el. Alapjáraton késve érkeztem és Aizawa már bent volt.

-Gyerekek ez az új osztálytársatok! Mutatkozz be nekik, ti pedig segítsetek neki amibe kell- bólintott-
-Csá y/n vagyok.. igazából semmit se tervezem megosztani mivel nem azért vagyok itt hogy barátkozzak- morogtam-
-Rendben.. ülj le Izuku mögé- ezzel egy zöld hajú srác feltette a kezét-

Helyemre beestem majd végighallgattam amit Aizawa mesél.. vagyis nem teljesen, nemigazán figyeltem. Zenéket hallgattam és próbáltam aludni mivel kedves Twice felkeltett. Igen 1 nap nem elég az alváshoz, jelenleg 'napok' kellenek hogy kiegyensúlyozottabb legyek. Arra eszméltem hogy valaki kelteget.

-Mi a fasz- kezdtem el morogni majd rájöttem hogy hol vagyok-

Az egész osztály körbe állt engem én pedig nem szivesen de fülemből a nyugalmat adó zenét kivettem.

-Sziaa Mina Ashido vagyok!- ugrott az arcomba egy rózsaszín lány-
-Én Iida Tenya! Ha bármi segítség kell szólj nyugodtan- bólintottam -

Mindenki bemutatkozott, kivéve a híres Bakugou Katsukit. Jelenleg mi is történik? Az osztály körülöttem van és hangosabban nem is tudnának beszélni RÓLAM. Elegem lett így megállítottam az időt, majd Bakugout mértem végig.

Hmm nem is rossz. Karamell illata van de egyébként meg egy taposóaknának felel meg. Mi a faszt esznek ezen a lányok? Isten komplexusa van, tuti nárcisztikus jézusom.

Ezután visszafeküdtem a helyemre mintha mi sem történt volna. Egy nagy csattanás, majd mindenki a hang irányába nézett. Bakugou Katsuki.

-Oi liba!! Mi a képességed? -kérdezte a padomra támaszkodva-
-Miért érdekel ennyire Ka-tsu-ki - tudom hogy utálja ha ezen a néven egy számára ismeretlen személy hívja-
-OI LIBA HOGY MERTÉL HÍVNI?- kezdett ideges lenni-
-MI A FASZT KELL ORDIBÁLNI HEH? JÓL HALLOTTAD TE TAPOSÓAKNA- kezdtem bele én is-

Nyugi y/n. Tudod jól hogy nem szúrhatod el ezt a bevetést.

-MOST LENÉZEL?!- kezdett robbantgatni-
-Szóval így játszunk Bakugou Katsuki? Hát legyen- mosolyodtam el-

A terem közepén csak én és katsuki álltunk, a többiek körölöttünk a terem szélén. Mit is csinálok jelenleg? Démonok, van egy különleges átkom vagyis több van de ez Bakugounál tökéletes lesz. Először megállítottam az időt és egy sors Pentagrammát rajzoltam kezeimre, majd a nyakláncomban lévő már előre elkészített fűszert a kezembe vettem. Ezzel olyan démoni átkokat tudok majd előhozni amire mások nem képesek. Az idő visszaállt, majd a többiek nem értették miért van kezeimen pentagramma. Hogy miért is átkot küldök rá és nem mágiát? A mágiához 'szertartás' kell tehát hosszadalmasabb, átoknál pedig szertartás egyáltalán nem kell, olyasmi mintha elhordanál valakit egy veszekedésbe azthiszem így lehet a legjobban bemutatni. Melyik átkot teszem rá?
Az átok: ezt az átkot kb 4 éve tanultam a démonok minden átkot tudnak így csak a jeleket kell megmutatnom, majd ezek a démonkák az illető érzéseit, negatív gondolatait kezdik el megsúgni neki. Pl.: ha magányos az illető megemlítik neki, majd megpróbálják belevinni egy alkuba. Ha a személy igent mondd akkor kínok fogják gyötörni 1-2 percig ez nála 7-8 órának érezhető. Ha viszont nemet mondd kételyekbe viszik a démonok, megmutatják mi vár rá és milyen ember is valójában. Ez azt jelenti hogy mint minden embernek van negatív-pozitív oldala és őt a negatívval szembesítik, sőt még rá is tesznek egy kicsit.
Mondhatom eléggé szemetek a démonjaim de ha velem baszakodnak, akkor ne várjanak jót.

Jelenleg Katsuki robbantgatásait abbahagyta, mivel szerintem a démonok megmondták hogy ellenem semmit se ér. Igen erősebb vagyok Bakugounal ez ilyen. A többiek nem értették hogy mi is a baj főleg akkor nem amikor Bakugou zihálni kezdett és a fejét fogta.

Elmosolyodtam.

Annyira kis naív és ez akar hős lenni? Démoni átkot feloldottam, majd legugoltam elé.

-Kérsz még Bakugo vagy elég volt? - nem válaszolt-  én is így gondoltam. Még valaki nekem akar állni?

Mindenki nemlegesen rázta a fejét. Mivel utolsó óránk volt, emiatt táskám felkaptam majd elmentem. Kurogiri már várt a kocsival.

-Na milyen volt?- kérdezte majd elindultunk-
-Bakugou kapott egy kicsi átkot- nevettem fáradtan-

Tudhatnád.   〈Hawks x Reader〉BefejezettWhere stories live. Discover now