A hónapok teltek a próbán átmentem és letettem arról hogy gyilkolásszak. Igaz bűneimet vállalom, viszont ez így van rendjén. De ami a múlt az nem lesz másképp nemigaz?
Hogy hol is vagyunk most? Egy 'buliba' a 'vizsgám' alkalmából. Nem mondom se azt hogy nehéz lett volna, se azt hogy könnyű. Viszont ha van kiért és miért csinálni minden más lesz. Mindent másképp fogunk nézni. Az elködösült világunkból egy teljesen más nyílik majd. A kérdés hogy megérte e egy nagy igen.
' Emelem poharam és büszke vagyok arra hogy itt lehetek vele. Mivel velem van és sikerült neki azthiszem jobb embert nem kívánhatnék magam mellé' - szólalt fel valaki -
A buli nem a szokásos mindenki lerészegedik party volt. Inkább a csendesebb mégis jól érzed magad fajta.
-Y/n - kocogtatták meg a vállam -
-Igen Keigo?- fordultam meg -Letérdelt elém és kimondta azt a szót amit sose gondoltam volna.
'Lennél a feleségem?'
Szavakat alig találtam. Tényleg ez velem történik meg? Azzal aki véletlenszerűen botlott bele a szerelembe úgy hogy nem is tervezte? Szavaka helyett tettekkel válaszoltam. Megcsókoltam őt, mire nagy tapsvihar lett.
És itt állok most az oltár előtt, ahogy húzza fel az ujjamra Kei a gyűrűt.
Hogy megérte-e a poklok poklát átjárni miatta? Több bűnbe keveredni vagy egyszerűen minden veszekedést átélni? Akkor a válaszom Igen megérte mindezt átélni ha vele lehetek. Nem szokásom ilyet mondani de tűzbe tenném a kezem érte. Érdekes ugye?
De az a fontos hogy vele vagyok és büszkén állítom hogy a felem beteljesült.Lehet egy másik életben máshogy történt volna mind ez vagy ha nem harcolok azon a napon akkor Katsukival nem kérdezi meg Endeavor a képességem. Ha nem megyek portyázni nem lennék itt, nem ismerném őt és a szeretetét. Nem éltem volna meg vele mindent amit eddig igen. Gyűlölném magam ha így lett volna.
Hogy miért is? Mert szeretem.
Talán évekkel ezelőtt nem mondtam volna, viszont az nem én lettem volna. Tagadni se lehet hogy szeretem.
Azthiszem én végleg megtaláltam a felemet. Örökre és azon túl.
ESTÁS LEYENDO
Tudhatnád. 〈Hawks x Reader〉Befejezett
Fanfic' Tudhatnád hogy nem olyan vagyok mint a többi. Én gyilkos vagyok csessze meg! ' ‼️ NEM teljesen az eredeti storyt koveti‼️