Jag går runt och tänker på igår natt. Vem var han egentligen? Varför hjälpte han mig?
~ jag kommer nog aldrig kunna glömma hur pojken ställde sig framför mig och _slog ner_ den där mannen. Han som såg så tanig ut, han stod upp för en främling och slog ner en kraftig man med mycket muskler. Sen lämnade han och allt han sa var " ta hand om dig " ~
Det är någonting med honom som gör att jag inte kan sluta tänka på honom. Just nu sitter jag på ett fik med en varm kopp te i handen och allt jag kan tänka på är hans mörka mörka ögon som stirrar in i mina. Hur hans stela ansiktet förändras, mjukas upp när han ser mig. Hans varma armar som höll om mig.
Jag väcks ut ur mina tankar av en konstig känsla, som att någon kollar på mig. Jag kollar mig diskret omkring, och mycket riktig. Så fort jag drar med blicken över människorna på fiket vänder en man snabbt bort huvudet från mig. Jag fortsätter titta på honom i smyg och hans blick vänds återigen mot mig, vad vill han? Efter ett tag när han inser att jag vet att han kollat på mig reser han sig upp och går mot mig. Jag får lite smått panik men tänker att det är lugnt. Det är lugnt. Han vill inget illa.
- Är det ledigt? Frågar han och pekar på stolen.
- Varsågod och sitt.
Han sätter sig. Kollar lite på mig, kliar sig i bakhuvudet. Det ser ut som att han överväger något.
- Du alltså, du verkar inte komma ihåg. Börjar han.
- Jag träffade dig i en bar. Fortsätter han.
Onej, fan också. Jag studerar honom igen, mellan 35-40 år, lite skägg, flintis, ölmage. Usch.
- Du var fan det bästa ligger jag haft sen jag gifte mig!
Jag stirrar på honom. Nej nej nej. Han kan inte mena allvar, snälla låt honom inte säga det han kommer säga.
- Jag vet att du bara gjorde det för pengar, men jag betalar bra. Hänger du med nu eller?
- Det är mitt på dagen... Försöker jag, men han ger sig inte. Jävlar i helvetes piss.
Jag har inget val. Jag följer med honom, fick inte in några pengar igår och han lovade att betala dubbla.
När vi är framför hans hus känner jag igen mig, och lite rädsla kryper sakta fram. Det var ingen trevlig upplevelse här förra gången.
- Kom, det är lugnt. Frugan är på jobbet flera timmar till.Hoppas hoppas hoppas hon kommer hem!
Inne i sovrummet ser det mysigt ut, långa gardiner och mysiga kuddar.
Mannen, som i bilen berättade att jag kunde kalla honom Johan, väntar verkligen inte på något. Nästan direkt när jag kommer in är han framme och kysser mig, försiktigt smeker han mig över rumpan. Drar av min tröja och fingrar på mina bröst. Först försiktigt som om de vore små bebisar. Sen verkar han komma på att de sitter på mig. Han sliter av mina byxor och slänger ner mig i sängen. Han lägger sig, med sin feta mage, på mig och masserar mina bröst. Det verkar som att han stör sig på BH;n och jag är rädd att den ska gå sönder när han sliter av den. I början slickar han lite försiktig på dem, sen blir han mer hårdhänt och det gör ont, riktigt ont. Sen drar den jäveln sönder mina trosor och börjar försiktigt fingra mig. Ett finger i taget. Ett in ett ut, ett in ett ut. Två in, två ut. Han blir mer våldsam och även detta börjar göra lite ont nu.
Fyra fingrar.
Jag är rädd att han ska stoppa in hela handen, det kommer inte gå. Ont gör det, när han med snabba fingrar åker in ut in ut in ut. Jag skriker till lite lågt av smärta, men det verkar bara göra honom mer påtänd.
Sen slutar han.
Han drar av sig byxorna och en hård penis trycks upp i mitt ansikte.
- Jag gör inte, oral. Lyckas jag få fram.
Han ser lite besviken ut, men respekterar mig vilket är skönt. Istället flyttar han sig neråt och försöker få in den, och det är nu jag bara låter allt falla. Jag stänger ögonen och bara försvinner härifrån.
YOU ARE READING
The last of you
VampireElnora träffar av en slump en mystisk kille som hon inte kan bestämma sig om hon älskar eller hatar. Men vad är det han inte berättar, vad är det som är så hemligt?