Bölüm 5= Silah alıcılığı

14 4 0
                                    

Sabah aldığım bir telefonla uyandım. Ebrar beni arıyordu. Uykulu bir halde telefonu açmaya çalıştım. Saat sabahın altısıydı. Telefonu açtım ,ben daha alo demeden ebrar konuştu.

- Baş komiserim acil emniyete gelin. Bir şey bulduk.

- Bu saatte mi buldunuz?

- Baş komiserim bence bunu konuşmanın sırası değil acil gelmeniz lazım.

-Tamam on beş dakikaya oradayım.

Kapattım. Bir anda yataktan fırlayıp hazırlanmaya başladım. Kahvaltı bile yapmadan emniyete gittim. oraya vardığımda bütün ekip oradaydı. Beni bekliyorlardı. Yanlarına gittim ve Ebrara dönüp açıklama yapmasını bekledim. 

- Baş komiserim biz bir şey öğrendik.

- hadi canım. Bundan benim niye haberim yok. Kızım doğru düzgün anlatsana şunu.

-Tamam pardon. Bu dağa silah götürme işi kesinleşti. Sabah yedi buçuk gibi araç yola çıkacakmış. Ve tam Olarak nereye gideceğini biliyoruz.

- Neresi?

- Antep. Aracı Antep'e götürüyorlar. Teröristler muhtemelen ordalar.

Allah'ım ya .Bilerek mi yapıyorlar. Sabahın yedi buçuğu ne ya? Tahmin etmiş olmalısınız. Antep'e gidiyoruz. Mükemmel acaba nasıl yetişeceğiz.

- Hakanla ben önden giderim. Ebrar al bu evimin anahtarı. Benim eşyalarımı al, kendi eşyalarını da al. Siz arkadan gelin. Yavuz siz de hakanın eşyalarını alın. Böylelikle aracı takipten çıkarmamış oluruz.

Hepsi onayladı. ebrar elimden anahtarı aldı ve gitti. Yavuz da hakanın anahtarını aldı. Bizde hakanla aracın hareket edeceği depoya gittik. Aracı adamların göremeyeceği bir yere koyduk. 

- Hakan. Anladık bunu buldunuz da. Şu saç teli kiminmiş ?

- Baş komiserim o Sadık  adında bir adama aitmiş. Adam bankada çalışıyormuş.  Yani Ardanın tespiti doğruydu. Adam teröristlerin parayı almasına yardım etmiş. 

- Anladım. Adamı yakaladınız demi. 

- Evet baş komiserim.  Şuan mahkemede olması lazım. Baş komiserim bakın.

Eliyle depoyu işaret etti. Deponun kapısı yavaş yavaş açılıyordu.  Araç içinden çıktı. Bizde hazırlandık ve aracı takibe aldık. 

Yaklaşık 15 saat 48 dakikalık bir yolculuk sürdü. Gaziantep'e gelmiştik. Muhtemelen daha dağa çıkacaktık. Buradan sonrasını Antep'te ki  polisler alacaktı. Onlarla irtibata geçtik. Aracı onlara bıraktıktan sonra terörle mücadelenin şubesine gittik. 

                                                                 ...

Ebrarlar da bir kaç saat sonra geldiler. Bize kalmamız için polis evleri hazırlanmıştı. Tabi vaktimiz olacağını düşünmüyordum. Biz toplantı odasındayken içeriye terörle mücadele ekipleri girdi. Başta onların komutanı olduğunu düşündüğüm birisi içeri girdi. Dışarda bakınca 28 yaşı civarında görünen bir kadın bana elini uzattı.

- Merhabalar.  yüzbaşı Yasemin Güngör  ben. Antep'e hoş geldiniz. Bu soruşturmada beraber çalışacağız. 

- Merhaba baş komiser Buse Savaş bende. İsterseniz başlayalım hemen. Dosya hakkında neler biliyorsunuz?

Kadın; toplantı odasında ki sandalyelerden birin alıp oturdu. Askerlerden biri Elinde bir haritayla odadan içeri girdi. Haritayı masaya bıraktı. Yasemin eliyle oturun anlamında işaret etti. Hepimiz birer sandalye alıp oturduk. 

Olay yeri polisleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin