songs|blackpink : pretty savage
•••
for; Wpqtox beğenmen dileği ileee 💖💖
• iki delta •
" Tae sakin ol! "
Taehyung duyduğu bağırma sesi ile beraber başını koyduğu yerden sıçramış, hem görmüş olduğu rüyanın etkisinden ve sulanan gözleri ile birlikte etrafına bakmıştı.
Sırasındaydı ve biyobitki dersi bitmişti, sıra arkadaşı alfa Jimin ise endişeli bir şekilde arkadaşına bakıyordu. Taehyung derin nefeslerini almaya devam ederken gördüğü rüyanın etkisinde çıkmayı denedi.
" Ne oldu? Rüyanda ne gördün, bir anda terlemeye ve anlamsız şeyler fısıldamaya başladın çok korktum. "
Jimin korkusunu belli eden nefes sesleri eşliğinde söylediğinde taehyung hızla onun omzunu okşamış, başını da alıp kendi omzuma koyarken sırtına yaslamıştı elini. Onu böyle korkutmak istediği en son şeydi.
" Çok üzgünüm Jimin bir anda oldu ne gördüm hatırlamıyorum. Biliyorsun, rüyalarım çok sık olur ama hatırlamam hep zordu. "
Taehyung zoraki bir şekilde arkadaşına gülümsedi. Jimin'in bilmesi gereken bir şey değildi bu, taehyung hiçbir kimsenin şu zamana kadar görmediği şeyi görüyordu.
Ruh eşini.
Eşinin yüzü görünmüyordu ama iyi bir vücudu olduğunu, bembeyaz bir tene ve keskin bir çene hattına sahip olduğunu da biliyordu. Sonra ise oldukça baskın ve dikdatör yapısını da görmüştü.
En önemlisi ise ruh eşi bir deltaydı, bir delta!
" Tamam o zaman. Kantine inelim de sana su kendime ise çilekli süt alacağım. "
Jimin taehyung'un kaslı kolunu sımsıkı tutmuş ve onun çekiştirken söylemişti. Taehyung kare gülüşü ile gülümsedi ve onun ile ayağa kalktı. Öğlen arasıydı ve taehyung az çok dışarı çıkardı okulda.
Şimdi ise kapıdan çıktığı billi herkesin kendi halinde takıldığını ve fısır fısır konuştuğunu görmüştü. Acaba okulda herkesin bildiği ama onların bilmediği ne olmuştu.
" Yine ne oldu acaba bizim bilmediğimiz. Aşağıya inelim öğreniriz. "
Taehyung alaycı bir şekilde söylediğinde Jimin onun koluna vurmuş ve birlikte hızlı adımlar atarak dışarı çıkmışlardı. Havanın sımsıcak olması, giymiş olduğu siyah kısa kollu kazagı çıkarması için iyi bir nedendi.
Ama bu erkek düşkünü olan omegalar için kolay bir av olurdu. Ondan dolayı bundan vazgeçti ve jimin ile beraber aşağıya kantine indi. Öğlen arasında olduları burdan da belliydi. Çünkü her yer doluydu.
Ceplerine esmer ellerini soktu ve jimin kartının ardında duran adam ile konuşup eşyaları almasını izledi. Bir yandan da konuşmalarına şahit oluyor ve dinliyordu.
" Okul yine ne ile ilgili konuşuyor biliyor musun? "
" Tabiki biliyorum evlat, bugün okula yeni birileri kayıt olmuş. Herkes onları konuşuyor. "
" Neden ki? Sonuçta nerdeyse her gün okula biri ya da birileri kayıt oluyor. "
" Jimin evladım çünkü onlar delta, iki klanın ilk ve tek delta çocukları , iki erkek. "
Taehyung duyduğu son cümlede donmuş ve başını aşağıya eğmişti. İki delta'nın birde ilk ve tek deltalar garibine gitti ve ruh eşi aklına geldi, hangisinin eşi olduğunu bilmiyordu ve bilmek isteyeceği son şey buydu.
• devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red ribbon
Fanfic- taekook " Parmaklarımıza dolan küçük kırmızı kurdele ömrümüzün sonuna kadar bagladı birbirimize bize. " |omegaverse +18, yoonmin dom!Tae delta!Gguk alfa!Tae for; Wpqtox 💖