songs|jeon jeongguk - euphoria
•••
• av mevsimi •
" Gitmek zorunda mısın? Sen izin vermedigin için ben gidemiyorum biliyorsun. "Jungkook cilveli bir şekilde onun boynuna kollarını dolamış ve ona bakarken konuşmuştu. Taehyung onun belinden kavrarken de çoktan bedenine iyice yasladıgı bedeni ile beraber salınmaya devam ederken ona gülümsedi.
Taehyung kolları arasındaki bedeni daha sıkı tutarken dudaklarına uzanarak onu öptü. Jungkook alfa'nın kolları arasında titrerken sadece ona sımsıkı sarılmaya devam etti delta. Alfa'nın ava gidecek olması onu endiseye sürüklüyordu. Geçen kendi sürüsünde hep o giderdi ve sürüsünden birilerini kaybetmişti. Aynısı alfası'na olabilirdi ve bundan çok korkuyordu.
" İyi misin güzelim? "
Taehyung gögsüne kafasını koymuş olan ve kıpırdamadan duran jungkook'a sordu endişe ile. Jungkook ise onun beline daha sıkı sarılırken korku dolu gözlerini alttan bakacak şekilde ona çevirdi.
" Korkuyorum. Sana bir şey olursa diye korkuyorum taehyung. "
Jungkook alfaya bakarken dedi. Gözlerinden yaşlar ise tane tane süzülmeye başlarken hıçkırdı. Taehyung onun yanaklarını okşayarak yaşları sildi. Taehyung onun nedenini biliyordu ama buna gitmek zorundaydı. Eşi vardı ve bu ilk onun eşli avıydı. Buna gitmek zorundaydı. Ona en büyük avı bulmak zorundaydı.
" Gidecegim jungkook. Bu benim eşli ilk avım anlıyor musun? Gelecegim senin yanına ama sana ilk avımı getirecegim ve bunun büsbüyük olmasını istiyorum. Anla beni nolursun. "
Taehyung hala ona bakmaya devam ederken söyledi. Jungkook iç çekerek gülümsedi. Onu düşünmesi ve ona karşı bu kadar nazik olması onu duygu seline sokuyordu. Bu iltifatlar delta kurdu'nun gururunu okşuyordu.
Av mevsimi zordu kurtların dönme süresi uzundu. Jungkook'sa tam tersi sabırsız bir insandı ve ayrıca bir kurttu.
Jungkook dudaklarını büzerek onu onayladı. Taehyung onun büzülü dudaklarına bakarak saniye içersinde kavradı onları. Öpmeye başladıgında Jungkook onun yanaklarını kavramış ve karşılık vermişti öpücügüne. Titreyen beyaz elleri alfa'nın yanaklarını daha sıkı tutmaya çalıştı.
Midesi açlıktan gurulduyordu ve bunu fark eden Taehyung dudaklarından ayrılarak ona baktı. Yüzünde ufacık bir gülüş oluşmuştu ve jungkook ise utanarak başını eğmişti.
Yanakları kızarmış,
Alt dudagını ısırmıştı,
Ve;
Başını aşagıya egerek o da tebessüm etti.
" Benim canım pirinç keki çekti. Bana alsam mı canım kocam hmm? "
Jungkook, Taehyung'un onda sevdigi gibi dudaklarını büzdü ve titrek nefesleri eşliginde söyledi. Alacagını umarak yine ve yeniden dudaklarını büzmüştü. Biliyordu yakışıklı kocası ona kıyamazdı. Öyle de oldu.
" Tamam alırım sevgilim, büzme dudaklarını sevimli bir şekilde yerim bak seni. "
Taehyung ilk önce güzel ardindan da kurt sesi ile hırladıgında jungkook yerinden sıçramış, ardından da ona bakıp kalmıştı. Jungkook ardından kafasını sallayarak onayladı ama hala dudaklarını büzüyordu. Taehyung onun çenesinden kavradı. Ardından da agzının onun dudaklarının ortasına bastırdı.
Açılan küçük agıza dilini iterek keşfetti orayı. Emerek izlerini bıraktı. Dilini kaptı ve emerek çekildi. Jungkook nefes nefese kalmış bir şekilde inleyerek onun kollarına tutundu. Yutkundu ve alfaya baktı alttan alttan çekingen bakışları ile.
" Gelecegim bebegim. Yemin ederim gelecegim. Ama gitmek zorundayım, gitmezsem kötü hisserderim anla beni hmm? "
Taehyung eşine bakarak dedi ve onu yanagından öptü.
Jungkook ise eşinin yanaklarını kavrayarak onu yeni bir öpücüge çekerek kafasını sallayarak onayladı.
• bölüm sonu •
*diğer bölüm süprize hazır olun.
Finale son iki bölüm!!!
-seokkie💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red ribbon
Fiksi Penggemar- taekook " Parmaklarımıza dolan küçük kırmızı kurdele ömrümüzün sonuna kadar bagladı birbirimize bize. " |omegaverse +18, yoonmin dom!Tae delta!Gguk alfa!Tae for; Wpqtox 💖