songs|park jimin = promise
•••
• jeon jeongguk •
" Hadi be o kadar mı yakışıklılar. "Jimin arka sıralarında oturan kız ile yaptığı dedikoduyu dinliyordu. Yine herkesin dilinde olan iki delta mevzusuydu konu. Müdürleri bile gururlu bir şekilde dolaşıyordu etrafta.
İlk defa bir delta kurt okullarına geliyordu ve bu bin yılda bir olurdu. Demekki bugün gelecek olan iki delta'nın kaderi de burasıymış.
Taehyung başını sıraya yasladı ve gözlerini kısık bir şekilde kapattı. Bugün gelecek olan deltalardan birinin eşi olacağını biliyordu. Ve en kötü ihtimalleri bile düşünüyordu.
" Lan tae uyumasana bir şeyler anlatacağım sana hadi kalk. "
Taehyung Jimin'in sesi ile beraber kafasını uyuşuk bir şekilde sıradan kaldırmış ve arkadaşına bakmıştı. Jimin'in yüzünden birçok ifade okunuyordu ve taehyung hangisine inansa bilemedi.
" Neler öğrendim bir bilsen aklın şaşar dostum. "
Jimin ellerini heyecanlı bir şekilde sallamış ve kıkırdarken söylemişti. Taehyung Jimin'e baktığında onun bir omega olduğu söylerdi ama o bir alfaydı, ve kimse onun hiç alfa gibi görmüyordu.
" Eee o zaman anlat da bileyim. "
Taehyung söylediğinde ise Jimin başını sallamış ve kelimelerini heyecanlı ve Üzgün bir şekilde dizmişti. Taehyung ise her cümleyi duydugunda alfa kurdu ile üzüntü içinde bükülmüştü.
" Delta jeongguk'un ruh eşinin bu okuldaki bir öğrenci olduğunu söylemiş ve abisi delta yoongi ile beraber gelmişler okula. Delta jeongguk'un tek niyeti ise ruh eşi ile olan mührünü bozmakmış, çünkü evlenmek istediği ve sevdiği bir omegası varmış yaşadığı kasabada. Ruh eşini bir yük olarak görüyormuş, onun ruh eşi olan alfa ya da omega için çok üzüldüm. Çünkü ruh eşinin onu reddetmesi ölüm demek. "
Jimin içerli bir şekilde söylediğinde taehyung'un boğazına büyük bir yumruk oluşturdu. Jeongguk'un çoktan onun ruh eşi olduğunu anlamıştı ve delta'nın onu sevmeyeceğini şimdiden fark etmişti.
" Jimin, sana bir şey diyeceğim- "
Taehyung cümlesini tamamlanmadan açılan kapı ile hoca içeri girmiş ve ardından ise yoğun bir delta kokusu etrafı kaplarken bembeyaz tenli, sert çenesi ile dimdik durmuş olan delta'da onun ardından içeri girmişti.
Taehyung gördüğü kişi ile nefesi kesildi ve başını eğdi, aynı anda ise delta'nın kurdu kafasını kaldırması için ona baskı yapmıştı. Taehyung başını kaldırdı ve koyu kırmızı gözlerinin ardından ona bakan delta ile karşı karşıya kaldı.
Jeongguk değil de delta'nın her şeyi biliyor olduğu gerçekti, bir anda delta ortadan kayboldu ve jeongguk'un kibirli gözleri ortaya çıktı.
" Ben Jeon Jeongguk iyi anlaşalım. "
Derin sesi ile söyleyen delta ile herkes -buna öğretmen de dahildi- başını sallamıştı. Taehyung arkasına yürüyen ve tam da arka tarafındaki sıraya yerleşen delta ile taehyung gerildi.
Deltası arkasındaydı ve bu onun için bir ölüm gibiydi.
Her şeyin şimdi başladığını da biliyordu.
devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red ribbon
Fanfic- taekook " Parmaklarımıza dolan küçük kırmızı kurdele ömrümüzün sonuna kadar bagladı birbirimize bize. " |omegaverse +18, yoonmin dom!Tae delta!Gguk alfa!Tae for; Wpqtox 💖