songs|little mix - power
•••
• bayan kim •
Jeongguk ile taehyung yan yana koltuğa oturmuş bir şekilde onların önünde yürüyen annesini izliyorlardı. Jeongguk korkuyordu çünkü taehyung'un annesi sert bir kadındı. Bunu bakışlarından bile anlamıştı bunu çoktan." Sen oğlumun ruh eşisin değil mi? Delta olman ve pasif olman da normal mi? "
Bayan kim acımasız sözlerini delta'nın yüzüne karşı söylediğinde ise jeongguk kulaklarını eğen ve üzülen kurdu ile şaşırdı. İlk defa pasif bir delta olduğunu taehyung ile anlamıştı ve annesinin hemen bunu bilmesi ise hiç garip gelmemişti gözüne.
Onu bu hali ile gören herkes pasif olduğunu bilirdi.
Çünkü üstündeki sadece kalçalarını kapatan taehyung'un oduncu gömleği, boynunda başlayan ve ayak parmaklarında bile olan morluklar, dağınık saçları ve seks kokan ev ile herkes anlardı.
Bayan kim'de bunu çoktan anlamıştı.
Taehyung kolları arasına aldığı delta'nın çıplak bembeyaz bacağını okşamış, ardından onlara bakan annesine iltihafen konuşmuştu.
" Anne biraz sussan mı? "
Delta'nın kurdu çoktan alfa'nın kurduna kırgın olduğu ile ilgili birçok şey hissettiğini belirtiyordu ve taehyung'un annesini uyarmaktan başka çaresi de yoktu. Bayan kim gözlerini kıstı. Oğlunun ani çıkışına anlam verememişti.
Taki delta'nın üzgün olduğu belli olan feromonları onun da kurduna gelene kadar. Omega kurdu çoktan bu deltaya dediği şeyler için üzülmüştü bile.
" Üzgünüm çocuğum öyle demek istemedim. Sadece şaşırdım. " dedi bayan kim.
Jeongguk onu onayladı, parmakları ile oynamaya da devam etti. Delta kurdu çok utangaç davranıyordu. Kendi yaşadığı yerde asla küçük görülmezdi ama burda bir alfa için küçük düşmeye bile razıydı.
" S-sorun değil efendim. Sizi anlıyorum tabiki. " dedi jeongguk.
Parmakları ise hala birbirine dolaşıyordu. Kırılmıştı ve deltası alfası'nın ona karşı bir şey demesini bekliyordu ve demedikçe daha çok kırılmaya devam ediyordu.
Taehyung ise jeongguk'un bedenine bakmış, ellerine elini doladı. Jeongguk ona baktığında ise gülümsedi. Annesinin onları izlediğinden emindi. Tereddüt etsede jeongguk'ta ona gülümsedi.
" Taehyung bizi jeongguk ile yalnız bırakır mısın? Konuşacağız oğlum ve sende biraz bahçede otur. Hadi evladım. " dedi bayan kim.
Taehyung sevgilisine baktı, ardından da ondan aldığı ufak baş sallama ile yerinden kalkıp odasına ilerlerken annesine uyarıcı bir bakış atmayı da ihmal etmedi.
- YoonMin
" Jimin biraz daha su koymamı ister misin?"dedi yoongi kollarını ona sarmış adama söyledi.
Jimin ise yoongi'nin bembeyaz boynunda başını kaldırmıyordu. Ufak ufak öpücükleri ise teninde yer edinmeye devam ediyordu.
Yoongi içi sıcacık olurken gülümsedi. Başını Jimin'in omzuna iyice bastırdı." Koy bence hayatım, hem senin yaptığın noodle'u seviyorum, biliyorsun. " dedi Jimin kıkırdarken.
Yoongi önündeki suya biraz daha ekledi. Jimin'in kolları arasında huzur denen lanet duyguyu tadıyordu. Jimin ise yoongi'nin bedenini kolları arasında döndürmüştü. Elinin altındaki ince beli okşadı.
Yoongi bir deltaydı ama kendisi gibi alfa olan biri için pasif bir deltaya dönüşmeye devam ediyordu. Ve bu Jimin'in çok hoşuna gidiyordu.
Yoongi kollarını önündeki alfa'nın boynuna doladı ve dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Öpücüğe çekilen ikili Jimin'in yoongi'nin alt dudagını ısırması ile beraber şiddetlendi. Dilleri birbirine dolandı.
Yoongi'nin kısık inleyişi Jimin'i hırslandırdı ve hırlarken dilini yoongi'nin dişlerine değdirdi. Ve dili ile okşadı. Yoongi'nin nefesleri boş odada yankılanıyordu ve jimin bir eli ile beraber ocaktaki yemeği kapattı.
Jimin yoongi'nin kalçalarını kavradı. Yoongi'nin küçük kalçaları iri elleri arasına kayboluverdi. Jimin'in bu hareketi yoongi'nin daha çok inlemesi için büyük bir nedendi.
" Imm hadi yatak odamıza gidelim. " dedi Jimin alt dudağına geçirilen hırslı dişler ile beraber.
Yoongi kafasını salladığında kendini Jimin'in kucağında buldu. Kolları boynuna dolandı ve onun ile üst kata çıkmaya başladı.
Daha sonra ise yatak odasında ilk önce kahkaha sesleri daha sonra ile inleme sesleri doldurmuştu.
• bölüm sonu •
Merbaha.
Nasılsınız?
Sonunda yeni bölüm dediğinizi duyar gibiyim. Üzgünüm yoğun olduğum için yazamadım. Ama artık yazmaya devam edeceğim.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alabilirimm. Bol bol yorum bekliyorum ve yıldız tuşuna basmanızı.
Yeni bölüme kadar görüşmek üzere💖
-seokkie🍒
Muah👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red ribbon
Fiksi Penggemar- taekook " Parmaklarımıza dolan küçük kırmızı kurdele ömrümüzün sonuna kadar bagladı birbirimize bize. " |omegaverse +18, yoonmin dom!Tae delta!Gguk alfa!Tae for; Wpqtox 💖