8: " Ruh Mührünü Bozalım. "

1.6K 135 1
                                    

songs|bts - black swan

•••

• ruh mührünü bozalım •


" Taehyung konuşabiliriz miyiz? Lütfen. "

Jeongguk karşı karşıya oturmuş olduğu alfa'ya bakıp söyledi. Taehyung ne kadar onun ile oturuyor olsada diyeceği şeylere hazırlık yapması için vakti bile olmamıştı.

" Evet, ne istiyorsun? "

Taehyung kararlı bir şekilde başını kaldırıp ona bakan delta ile göz göze geldi. Jeongguk ise abisinin fikrini en başta önemsememiş olsada bir hafta düşünmek ona iyi gelmişti.

Omegası ile konuşmuş ve abisi ile birlikte de kafa kafaya verip tartışmışlardı. Yoongi onun isteğini kabul etmişti ama ruh eşi ile kalmak istediği için evine dönerken yanında olmayacaktı.

" Bunu senin ile konuşmak için fazla zamanım olmadı biliyorsun benden kaçtın. Ve ben seni bulmak için çok uğraştım. "

Jeongguk söylediğinde taehyung utangaç bir ifadeye büründü, ama yüzünde alaycı bir gülüş oluşmuştu bile çoktan. Jeongguk kaşlarını çatıp ona baktı, o sırada taehyung alaycı gülüşü devam ederken konuşmuştu.

" Tabiki kaçtım, senin bir omega için beni ve ruh eşi olmamız yetmezmiş gibi beni kabul etmeyip ölüme terk edeceksin. Şimdi bunu istemeye gelmedin mi zaten? "

Taehyung alaycı bir şekilde sorusunu sorduğunda jeongguk kafasını sallayıp onu onayladı. Taehyung'un gözlerinde bir şeyler kırıldı ve hayal kırıklığına uğrayan kurdu'nun ulumasını duydu jeongguk.

" Evet bunun için geldim. Ruh eşi mührünü bozalım. "

Jeongguk söylemiş ve nefesini tutmuştu. Alfa'nın vereceği cevabı bilmiyordu ve ondan içinde hafif bir korku vardı. Alfa'nın nar çiçeği kokan feromonları yayıldığında hayal kırıklığı daha çok çıktı alfa'nın ortaya.

" Bu kadar kolay mı sanıyorsun? Sen bir deltasın jeongguk, senin için her şey daha kolay, ben ne olacağım onu hiç düşündün mü? Öldüğümde hiç mi vicdan azabı çekmeyeceksin. "

Taehyung acı içinde kelimelerini sıraladığında jeongguk ile delta kurdu olduğu yerde büzüldü. Taehyung haklıydı ve jeongguk ne acı ki bunu hiç aklına getirmemişti. 

" Bunu düşünmek için fırsatım olmadı. "

Jeongguk söylediğinde ise taehyung'un gözleri doldu ve bir damla yaş akmış ve taehyung onu silmeye bile tenezzül etmemişti.

" Senden nefret ediyorum jeongguk. Ve biliyor musun, yapalım dolunay gecesinde olsun ve bitsin ve benden kurtul. "

Taehyung söylemiş ve nefret içindeki bakışlarını da jeongguk'a yönelterek olduğu yerden kalkmış ve ona bir kez daha bakmadan çekip gitmişti yanından.

Jeongguk başını elleri arasına almış ve derin nefesler almıştı, sonunda ruh mühründen bir ay sonra dolunay gecesinde kurtulacaktı.

Ama neden mutlu değildi.

devam edecek...

red ribbonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin