~Se va întoarce trecutul?~
Lucifer pov.
Stau mai ceva ca un copil mic ce își așteaptă părintele sa vina.
Când colo, eu sunt părintele ce își așteaptă copilul.Tot ce sper este ca Ava mea sa nu fie în continuare supărată pe mine. Când m a sunat Matt și mi a spus ca Ava vrea să vină acasă m am bucurat nespus de mult. În schimb, când mi a spus ca tocmai ce mi a găsit avocatul perfect nu m am putut bucura la fel de mult.
Stiam ca odată cu acest avocat Ava urma să fie iar în acea stare, ceea ce nu mi doresc.
Oftez și clipesc des pentru a ma întoarce la realitate. Exact în momentul în care masina lui Matt își face apariția în fața casei mele.
Din ea coborând Matt care ma salută rapid printr un gest al mâinii. Înconjoară masina și imi da jos fata, urmată de încă o fetiță cam de aceeași vârstă cu Ava mea.
Se pare că asta mică e Sophia lui, de care imi zicea. Daca e asa se pare că cam seamănă cu Amelie mai mult.
Imediat ce ma vede, Ava ma striga fericită și vine alergând spre mine.
Ma las la nivelul ei și o iau în brațe.Eu: Mi a fost dor de tine iubita mea mică
Zic în timp ce imi scufund capul în părul ei micuț.
Nu as putea rezista fără fata mea.Ava: Și mie de tine tatii
Eu: Cum a fost la unchiul Matt?
Ava: Foarte bine. Am fost și la mare. Unchiul Matt m a învățat și sa înot. Am facut și castele de nisip.
Eu: Ma bucur ca te ai distrat și ca ti a plăcut
Matt vine spre noi cu fata lui în brațe.
Cine ar fi crezut că noi doi am fi ajuns asa.Matt imi face imediat cunoștință cu pitica din brațele lui și se pare că am avut dreptate când am zis ca e fata lui.
Eu: Sa stii ca seamănă mai mult cu Amelie
Zic în timp ce înaintăm în living, iar Sophia ma intreaba:
-De unde o stii pe mami?Eu: Eu și mami a ta ne știm de mult.
Mami și tati au o poveste frumoasă în spate.Sophia: Mie nu mi au zis o niciodată.
Matt: O vei stii când vei mai crește ca sa o intelegi mai bine.
Sophia: Dar sunt destul de mare.
Eu: Nu ai vrea tu sa mergi cu Ava sa va jucati?
Sophia: Daa
Imediat se iau de mână și aleargă spre camera Avei.
Matt: Asa au făcut și la mine. Sunt tare bucuroase împreună.
Eu: Da. Ava se bucura ca are cu cine sa se joace și sa și petreacă timpul. În fine, zi mi ce ai rezolvat cu avocatul asta
CITEȘTI
Lucifer
Novela JuvenilMoartea. Separa destine, ucide vise si sperante, distruge iubiri si sentimente, lasand inimi insangerate. Toate astea intr o clipa. Clipa in care pierzi totul. Clipa in care ti ai dori sa mori, sa uiti, sa blestemi si sa o iei de la inceput. Toate a...