Again with she 😈

160 10 0
                                    

~Din nou cu ea~

Lucifer pov.

O săptămână. Atât a trecut de când e dulcea mea Eva e din nou aici, cu mine.
Nu mi vine nici acum sa cred ca ea chiar trăiește, ca e bine și ca s a întors.

Atâția ani în agonie, în vicii și întuneric. Atâția ani am suferit după moartea ei, iar acum e aici. E din nou aici.
Parca e miracol tot ce trăiesc. Încep sa cred ca sunt norocos. Al naibii de norocos. Iubirea vietii mele s a întors din morți și e din nou cu mine.
Din nou în viața mea.

Stau întins în pat si o privesc cum doarme liniștită la mine în brațe și ma minunez cum e posibil asa ceva.
Atât de dor mi a fost de ea, atât de mult am dorit ca ea sa se întoarcă iar acum ca s a întâmplat asta nu mi vine sa cred.

Acum nu stiu ce sa cred, de ce sa mi fie mai frică. De faptul că s a întors și ma bucură, sau de faptul că s a întors și ar trebui să ma îngrijoreze?!

Ma bucur ca s a întors, chiar ma bucur dar mi e și frica în același timp. Mi e frica ca o voi pierde din nou. Ca pot rămâne fără ea pentru a doua oară la rând.

Ma uit la ea și sper ca de data aceasta sa ramana cu mine. Cu noi. Căci Ava e fata ei, fata noastră. Matt avea dreptate.

Am fost atât de orbit de dorul de ea încât nu am vazut adevărul și nu am putut sa l accept. Ava seamănă atât de bine cu ea. Exact ca două picături de apă. Iar eu nu mi am putut da seama.

Acum am o familie. O familie cu femeia vieții mele. Mi am crescut până acum fata cu Eva a mea și nu mi am dat seama. Atâta timp am crezut că e fata cu Lilith. Chiar o crezusem ca ultimul prost.

Nu pot sa conștientizez cât mi s a schimbat totul atât de repede. Acești 5 ani au fost un chin iar acum sunt în paradis.

Parca am trecut prin iad și purgatoriu pentru a mă lecui și a ajunge în paradis. În paradisul meu alături de minunile mele.

M am lecuit, am renăscut, dar de aceasta data în bine. Pentru a doua oară am renăscut și am devenit cea mai buna versiune a mea. Pot iubi din nou. Ma simt din nou plin de viață de când am aflat ca ea chiar e ea și s a întors. Mai plin de viață de când am aflat ca Ava e fata noastră.

Numai vreau răzbunare. Nu vreau sa ma afund în căutarea adevărului pentru ca în toată aceasta dorința aș putea pierde tot ce am recâștigat până acum. Imi pot pierde familia regăsită.

Hello. Stiu ca e scurt capitolul dar m am decis să termin această carte mult mai repede decât planificam.
De ce ? Pentru ca facultatea imi ocupă în proporție de 90℅ din timp și nu aș vrea sa las cartea de izbeliște așa că ar fi cel mai bine să o termin. Data viitoare va apărea și finalul.

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum