The end 😈

225 15 2
                                    

Peste 5 ani...

Lucifer pov.
Trecut'au anii..atat de repede de nici nu iti dai seama când și cum au zburat. Atât de repede au trecut și acești 5 ani.

5 ani de când iubirea vietii mele s a întors. Ani în care am trăit din nou. Alături de ea, de fata noastră, alături de ele. În acești 5 ani pot spune că viața nu numai ca mi s a întors la normal dar a luat și o întorsătură nouă, o întorsătură spre ceva bun.

Ava a aflat imediat tot adevărul, absolut tot. Trebuie sa recunosc ca la început mi a fost frica de cum va reacționa, dar a fost ok reacția ei. I a trebuit câteva săptămâni ca sa proceseze orice informație și sa se obișnuiască cu ea. Dar abia apoi când a înțeles tot s a bucurat enorm de mult. S a bucurat cu fericirea ei tipică de copil.

La scurt timp după asta Eva Cooper s a mutat cu noi, devenind astfel Eva Mornin'star. Devenind Eva mea.

Și ca sa fie totul oficial am trecut o și ca mamă în certificatul Avei.

Acum, după 5 ani totul s a schimbat. Ne am mutat din oraș, cât mai departe de acel loc pentru a începe o altă viață.
Eva mea lucrează intr o firma de avocatură unde chiar e mulțumită de ceea ce face. Ava, acum în vârstă de 10 ani merge la școală unde îi place foarte mult, mai ales ca merge împreună cu Sophia, fata lui Matt.

Toată viața mea de acum e una liniștită, am familie, un cămin sigur și fără sa ne mai asteptam la probleme.

Daca va intrebati ce s a întâmplat cu Lilith și cu Carlos ei bine de curând am aflat de la Matt ca își execută pedeapsa. O lungă perioadă de timp în închisoare. Am decis de mult să nu mi mai caut dreptatea și sa las legea sa o facă. Eu am alte treburi de făcut, am familie de protejat și copil de crescut.

Sau poate 2 copii, căci scumpa mea Eva e însărcinată și în curând va naște un băiat. Acum chiar pot să mă numesc bărbat împlinit.

După 5 ani de întuneric și suferință în care am jelit moartea iubirii mele, Maia Adams, am renăscut și am reîntâlnit o ca Eva Cooper cu care trăiesc acești 5 ani de lumină și pace.
După 5 ani de întuneric vine soarele pe strada mea și imi aduce o viață de lumină.

Asta a fost povestea mea, povestea lui Dominic Hunter ce a renăscut ca Lucifer Mornin'star și a luat o de la capăt cu aceeași femeie. Iar în toată această poveste am învățat ca doar familia conteaza.

~Sfarsit~

Va super multumesc pentru ca mi ati citit cartea și pentru fiecare vot, comentariu si mai ales pentru timpul dedicat citirii acestei cărți!

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum