Are you really? 😈

133 10 0
                                    

~Esti cu adevărat tu?~

Lucifer pov.

Imediat ce sărutul se termină ma uit în ochii ei și să fiu al naibii de prost de nu am putut să o recunosc până acum.

Tocmai pe ea să nu o recunosc?! Tocmai pe Eva mea să nu o pot recunoaște?! Cât de incapabil sunt.

Eva: Ãmm..asta a fost atât de..

Eu: Chiar tu esti? Esti cu adevărat tu?

Eva: Să fiu cine?

Eu: Ea. Eva mea. Cea pe care am pierdut o acum câțiva ani

Eva: Uite...nu vreau sa zic nici da și nici nu. Pentru ca înțeleg cât de greu iti poate fi, de asta nu ma pot pronunța. Mi aș fi dorit să îmi amintesc de tine dacă te aș fi întâlnit vreodată.

Eu: Adică nu ma crezi? Ma crezi nebun?

Eva: Nu am zis asta. Uite, cunosc povestea, deci nu, nu te cred nebun. Dar mi e greu să cred ca tocmai eu aș putea fi acea femeie a ta. Chiar tu ai zis o, ai pierdut o acum mult timp. A murit acum 5 ani. E totuși greu de crezut ca ea s ar putea întoarce

Deschid gura vrând să zic ceva dar o închid la loc atunci când imi aud fata strigându ma.

Ma intorc spre direcția sunetului și imi zăresc fata alergând spre mine. Imediat ce ma las la nivelul ei o cuprind în brațe sarutandu i părul mic și blond.

Eva Cooper pov.

Ma uit la ei, ma uit la fetița ce sta in brațele tatălui și pentru o secundă ma gandesc cum ar fi dacă această minunăție de fetiță e a mea. Dacă chiar e fata mea?

Dacă tot ce zice el e adevărat și eu chiar sunt acea Eva a lui? Atunci cum am renăscut dacă eu chiar am murit? Sau am murit măcar?!

Prea multe întrebări pentru această situație mult prea complicată.
Toate aceste întrebări imi pun la îndoială judecata mea de avocată.
Pentru fiecare întrebare există cel puțin un răspuns. Dar oare sunt pregătită să le aflu?!

Ava: Doamnă Eva?

Clipesc des pentru a reveni la realitate atunci când o aud pe micuță strigându ma.

Eu: Da micuto

Ava: Noi două o să ne mai vedem?

Eu: Cu siguranță. Oricând vei vrea tu

Micuța zambeste și imi mulțumește din priviri iar eu ma las la nivelul ei și o sărut scurt pe frunte.

Eu: Ai grija de tine micuto, bine?

Ava: Bine doamnă Eva

Eu: Și poti sa mi zici doar Eva

Zambeste din nou și imi zice rapid un bine ca mai apoi să urce în mașina tatălui, care urca numaidecât la volan.

Rămânând singura cu Matt îl aud adresându mi întrebarea clasică, pot spune.

Matt: Esti bine avocato?

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum