~Aminteste.ti trecutul~
Lucifer pov.
Urcat la volanul jucăriei mele preferate pornesc spre pista de start pentru a câștiga și acest joc.
Ce jucarie și ce joc?
Ei bine, m am întors la tot ce eram odată, la ce eram înainte de ea.
La ceea ce am fost până sa o cunosc, atât pe ea, cât și fericirea adevărată.M am întors înapoi la curse, la masini și la tot pericolul ce a însemnat viața mea de dinainte de ea.
Dar de aceasta data, nu cu aceeași intensitate. De această dată cu raționament, conștient de faptul că de data asta am o piticanie.
Am o piticanie ce mi zice tată și de care trebuie să am grija.De ce m am intors la curse?
Pentru a redeveni ceea ce am fost odata. Pentru a uita cine am fost. Pentru a nu face aceleasi greseli din nou.
Ajuns, il zaresc pe Carlos. Un spaniol afemeiat si un jucator priceput la toate jocurile.
Dar nu mai bun decat mine.
Carlos: Gata Luci?
Eu: Mereu gata sa te infrang. Si sunt Lucifer, nu Luci.
Zic si pornesc de indata ce startul a fost dat, si il las cu ochii in soare dar si in urma mea.
Trebuie sa recunosc ca dupa o pauza de 5 ani, mi a lipsit aceasta stare de adrenalina si satisfactie datorita vitezei. Nici nu credeam ca ma voi intoarce aici. In acest loc ce candva mi a fost casa. Casa ce candva am renuntat la ea pentru ceea ce mi doream atunci, pentru o casa cu ea.
Scutur rapid capul si imi revin, fiind atent la cursa, fara a mi permite sa pierd. Dupa tot ceea ce a fost in trecut nu mi mai permit sa pierd nimic, nici macar o cursa.
Trec usor pe primul loc, dupa un usor avans fata de ceilalti. Dar care se pare ca nu dureaza mult caci in urma mea rasare Carlos, care nu se lasa usor. Iar acest lucru ma amuza cand isi da sperante ca ma poate elimina asa usor.
Las mai moale, incat sa i permit sa treaca in fata mea, pentru cateva secunde, cand imi reocup locul fruntas si castigand astfel cursa.
Carlos: Bine jucat Lucifer. Dar totusi nu trebuia sa mi dai teapa. Doar suntem prieteni, nu i asa Luci?
Il aud zicand imediat ce ajunge si el si se da jos din masina, venind spre mine.
Eu: Ba da, chiar trebuia sa te trag in teapa. Stii bine ca e placerea mea. Si nu sunt prieten cu nimeni. Mai ales cu tine. Asa ca nu mi pronunta altfel numele. Lucifer nu i prieten cu nimeni
Carlos: Dar Ed si Chris ? Ei ce au fost? Sa numai zic de Matt
Drace. De unde dracu ii stie pe baieti?
Carlos: A, am uitat ca ei nu ti erau prieteni, ci familie, asa cum ziceai tu de fiecare data. Mai ales de acea blonda sexy rau, Maia parca, nu?
Inghid in sec cand le aud numele, dar mai ales numele ei, lasand inevitabil amintirea ei sa mi reapara.
Carlos: Ce e Lucifer? De ce taci? Ti e dor de ei? Sau de ea? Sau mai bine zis sa ti zic Dominic?
CITEȘTI
Lucifer
Ficção AdolescenteMoartea. Separa destine, ucide vise si sperante, distruge iubiri si sentimente, lasand inimi insangerate. Toate astea intr o clipa. Clipa in care pierzi totul. Clipa in care ti ai dori sa mori, sa uiti, sa blestemi si sa o iei de la inceput. Toate a...