In the footsteps of the truth 😈

138 14 0
                                    

~Pe urmele adevărului~

Eva Cooper pov.

După cele intamplate din ziua procesului, de acum două săptămâni mai exact, m am decis ce ar trebui să fac cu toate aceste informații noi pentru mine si această situație.

M am decis să aflu adevărul. Dacă există o mică șansă ca toate aceste lucruri să fie adevărate ar trebui să stiu.

Si uite asa, ma aflu în biroul lui Carlos din casa lui, fosta noastră casă. Pentru prima dată ma bucur atât de mult de faptul ca nu e acasă si ca nu va venii atât de devreme.

Faptul că mereu a venit foarte târziu si nici nu îl gaseam acasă când aveam nevoie de el, acum ma ajuta.

În liniștea asta mortală si axată pe căutarea a oricărui indiciu, tresar când aud soneria telefonului, dar ma liniștesc când vad numele lui Matt pe ecran.

*Da Matt

*Ai găsit ceva?

*Încă nu. Caut peste tot dar nici măcar nu stiu ce să caut

*Caută orice detaliu ce s ar lega de ultimii 5 ani. Orice ce ar putea avea legătură cu tine

*Nici nu stiu de unde să o iau, cu ce să încep?

*Începutul. Cum v ati cunoscut, prima amintirea din astia 5 ani. Orice!

*Nu țipa la mine!

*Sorry. As venii să te ajut cu hârtiile alea...

*Nu. Tu ramai si spionează l în continuare.

*Da asta e al naibii de plictisitor. Nu prea face nimic ieșit în comun.

*Tu doar ramai cu ochii pe el

Cu astea fiind spuse îi închid apelul si ma concentrez la afurisitele astea de hârtii si documente.

Din hârtii în hârtii scap fără să vreau niște documente pe jos. Când le ridic vad mai multe cu numele de Dominic Hunter, iar altele cu un nume de femeie, Maia Adams.

Pun mâna pe telefon si il sun pe Matt.

*Da. Zi mi ca ai găsit ceva, din moment ce m ai sunat

*Iti spune ceva numele de Dominic Hunter sau cel de Maia Adams?

*Dracie, da. Lucifer era Dominic înainte. Iar Maia Adams era acea Eva. Ia orice dosar si orice lucru cu numele astea două.

*Bine.

Închid apelul si caut fiecare dosar în parte, căutând orice cu aceste două nume.
Când intr un final separ dosarele ce mi trebuiesc, pun restul la loc încercând să pară neatinse.

Asigurându ma ca totul e pus la locul lui iau dosarele si ies din birou.
Fără să vreau imi atrage atenția o anumită poza. O poza cu Carlos si o anumită roșcată. Ma uit mai bine la poza si imi dau seama ca această roșcată e mama Avei.

LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum