Resmen bildiğim her şeyi sınava girmiş gibi kusuyorum... bu arada selamke gençlik nasılsınız ben bok gibiyim
———————————————————————
Eveett. Şimdi geldik fasülyenin faydalarına der gibi devam ediyorum. Her şeyin nasıl işlediğini öğrendik, şimdi nasıl bunları gönlüm ve kahyasına göre nasıl kullanabilirim diye düşünüyorsunuzdur :DDDDDDD ama önce temelleri öğrenmeniz gerekir.Ritüel ve büyü ayrımı
"Dini görüşüm yüzünden büyü yapamıyorum, yasak" tek bir sorum var. Senin dininin dua etmenin bile bir çeşit büyü olduğunun farkında mı? İlk bölümde açıklamıştım, büyü yapmak aslında zaten var olan doğal enerjilerle bütünleşip gerçekliğinize niyetinizi getirmek veya niyetiniz ile yönlerini değiştirerek zaten olacağına güvenip istediğinizi elde etmek. Dua ettiğinizde de, yukardakine isteklerinizi dile getirip güvenip bırakıyorsunuz, kısacası aynı şey, ama bazı dinlerde yasak olarak kabul olmasının sebebi, o dinin içindeki kurallardandır, evrensel olarak yasak olduğundan değildir, o dini kitabı kim yazmış ise onun görüşünde yanlış olandır. Bir çok tek tanrılı din, sadece tanrıya inanç, tanrıya güven, tanrıdan isteniş ve en önemlisi de tanrı dan başka hiçbir şeye dayanılmaması üzerine kurulmuştur. Yani ipleri kendi eline almak yasak kısacası.
"Sen kendini affetmesen bile tanrı seni affeder, inan bana"
"Sen şu an kötü durumda olsan bile tanrı sana bir şey öğretmeye çalışıyor, senin kendi iyiliğin için bunlar hep, inan"
Ağızlarından bu cümleler çıkan herkes, halen daha içten içe tanrının onları unuttuğunu düşünür. Neden mi? Çünkü karşısındaki kişinin çıkmazında, hüzününde ve yalnızlığında kendisinde de olan ama asla itiraf edemeyeceği "inanç" eksikliğini görür, zaten onda da olmasa asla karşısındakinin ne demeye çalıştığını anlayamayacaktı. Kendisi de çıkmazdadır, yalnızdır. Tam olarak bu cümle dönüm noktasıdır. Zaten o dine mensup olmaya zorlanıyorsundur demektir bu, ne kadar çok bana inkar edip ana avrat sövsende.
İnternette gödüğünüz "ritüelleri" yapmayın. Ritüel belli bir dinde bulunan sadece o dine mensup olan kişilerin yapabileceği bir nevi sembolik seremoni dir, müslümanların namaz kılması veya hristiyanların çocuk edinince "baptizing ceremony" (baptiz seremonisi) yapması gibi.
Size "ritüel" diye paylaşılan videolar veya yazıların hepsi ama hepsi büyüdür, kendi dininizden çıkmış ipi elinize almış olursunuz. Bu "ritüel" diye sizi kandırdıkları şeyi yapınca....
Mesela, "sevdiğinin adını bir kağıda yazıp bahçeye gömmek sana deliler gibi aşık olmasını sağlar" bunu size eminim ki ÇOĞU KİŞİ "aşk ritüeli veya sevdiğini geri getir ritüeli" olduğunu söylemiştir, cadılık içeren hiçbir dinde böyle saçma, hiçbir inandıkları güçlere veya tanrı/tanrıçalara sembolik bile olsa bir şey aramayarak kuralsız seremonisiz veya sunak olmadan yapılan bir "ritüel" yoktur.
Size söylenilen bu yalan, sizi isteğiniz dışı büyüye sokmuştur. Bu kadar.
Cadı işini yanlış gören dinlere mensup olan hiç bir kişi dininden "çıkmadan" yani o dinin "sadece tanrıya dayan" kuralını çiğnemeden büyü yapamaz.
Büyü yapmadan cadı olmak
Nerdeyse her şey büyü olduğundan ne yazacağımı bilemedim. Mesela düşüncelerinizin gerçekliğinizi oluşturması bir nevi farkında olmadan manifest etmek oluyor, ne bileyim var olmayın mı o zaman diyim size. Geçin artık bunları... Asıl büyü içinde yaşadığımız evren zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılığa yeni başlayanlar için
DuchoweMerhaba!! Burada cadılığa yeni başlayan herkes için tüm bildiğim her şeyi paylaşmak istedim, önceden söyleyim kendi deneyimlerim üstünden gideceğim.. Spiritüel yasalar, büyü ve niyetin nasıl işlediği, evrensel kurallar ve daha bir sürü kaynaklar,ar...