Kendinizi ve cadılık çalışmanızı daha güçlü ve iyi bir konuma taşıyabilmeniz için tavsiye vermek istedim, biraz mola verdim çünkü psikolojik olarak çok yoruldum, özür dilerim
——————————————————————————Karma ile tecrübem
Karma aslında düşündüğünüz kadar kötü değil. Cadılıkta, büyüde karmamın önemi aslında ne kadar büyük? Çoğu kişinin bence aklının karıştığı ve merak ettiği bir konu bu. Ama karma sadece kendi sınırlarınızdan ibaret. Çoğu cadı ve spiritüel koçlar karmanın seni sadece onun seni bulacağını düşündüğünde çarptığını söyler, açıkcası bende bu şekilde düşünüyorum, fakat bilinç altımda yazan mesajlar başka. Genelde özelimi asla kimseyle paylaşmam ama buradaki insanlara gayet yakın hissediyorum o yüzden içim rahat.
Mesela hayatımda yaptığım en büyük yanlışlardan bahsetmek istiyorum, belli insanlara yönelik aşk büyüleri.
Kimsenin başka birinin iradesi ile oynamaya hakkı yok, bu hayatın sonunda cennet veya cehennem olsada olmasada.
Özellikle cadılığı yeni keşfettiğim zamanlarda, çok kişiye büyü yapmıştım, açıkcası ne kadar yanlış bir şey yaptığımı yeterince araştırma yapmadığım için bilmiyordum. Bunun arkasından gelen karmamı, yoksa acemiliğimden ters tepmesi mi bilmiyorum ama beni kimse sevemiyor, beni gerçekten sadece ben olarak kimse sevemiyor, zaten bence hakketmiyorum öyle bir sevgi.
Başka biri bana aşk büyüsü yapana kadar, karşı tarafa ne kadar büyük bir hasar verdiğimi anlamamıştım, veya aslında büyü ile canlandırdığım aşkın ne kadar sahte olduğunu. Gerçek aşk, sevgi cidden aşırı derecede kompleks bir duygu ve büyü ile bile taklit edilemez. Bir yerde cidden biter, geriye size karşı hiçbir şey kalmaz karşı tarafın içinde.
Fakat karma sadece böyle gelmez, geçmiş hayatınızdan kalan, ruhunuzun aydınlanması için yaşamanız gereken olaylar veya bulunduğunuz hayat koşullarıda karmanız olabilir.
Geçmiş hayatınızda çok kişiyi öldürdüyseniz, bu hayatta aileniz veya yakın çevrenizde çok fazla kayıp yaşamak gibi mesela.
Karma aslında bir nevi enerjileri dengeliyor. Eğer bir şey istiyorsan, hayatından bir şeyler vermek zorundasın gibi.
Ama bu güne kadar yaptığım büyüler, içinde bulunduğum konumlar ve araştırmalara dayalı bir yorum yaparsam, birini kontrol etmeye çalışmadığım sürece karma beni çarpmadı.
Yani sırf bir hastalığı atlatmak için büyü yaptıysam, veya para için yağ veya bir çay yaptıysam beni kötü bir şekilde hiç etkilemedi.
Ama bazı insanlar kontrol amaçlı büyüler yapmalarına rağmen karma onları yine çarpmaz. İşte bu yüzden, evrenimizi kendimiz yaratırız, her şey düşünce, kafanızın içindeki her şey buraya yansır.
——————————————————————————
The rule of 3Bu wicca dinine mensup olan cadılar ve neo-paganların sahip olduğu bir inanıştır, genelde dinlerinden ötürüdür bu.
Bu inanç dışarıya ister pozitif ister negatif hiç fark etmez, ne verirseniz 3 karı geri alacağınızı dile getirir. Ben wiccan olmadığımdan ötürü size daha fazla bilgi veremeyeceğim, bildiğiniz üzere bu kitaptaki içerik dini konseptlerdende baya uzak, ama aklı karışan kişiler için yazmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılığa yeni başlayanlar için
SpiritüelMerhaba!! Burada cadılığa yeni başlayan herkes için tüm bildiğim her şeyi paylaşmak istedim, önceden söyleyim kendi deneyimlerim üstünden gideceğim.. Spiritüel yasalar, büyü ve niyetin nasıl işlediği, evrensel kurallar ve daha bir sürü kaynaklar,ar...