Okulda astroloji hakkında bilgilendirme amaçlı bir sunum yapmıştım, ödevdi.
okulum bunu ses kaydına almıştı. Fakat İngilizce olduğu için sunumu burda paylaşmak yerine durup hepsini çevirmek zorunda kaldım, bu yüzden biraz zaman aldı.Astroloji sadece bunlardan oluşmuyor, ama içinde çok fazla bilgi barındıran bir sunum olduğundan sizlerinde yararlanmasını istedim, çünkü okuldaki insan dışı varlıkların bu tür şeyleri umursadığını zannetmiyorum :D
————————————————————————Bu sunum, herhangi bir dine veya inanç sistemine yönelik herhangi bir olumsuz niyet veya suçlama içermemektedir ve astrolojiyi bu konulardan mümkün olduğunca ayırmaya çalıştım ve bunu ilk başta tarih boyunca yorumlandığı gibi yalnızca matematiksel bir kavram olarak açıklamaya çalıştım.
İçerik:
•Zodyakımıza nasıl karar verildi
•Gezegenlerin burçlarımız üzerindeki önemi
•12 ev
•Doğum çizelgeleri ve interpratasyon
——————
Astroloji aslında kendimiz, inanç ve düşünce sistemlerimiz, yaşam planlarımız, bizi uluslararası veya kişilerarası düzeyde etkileyebilecek önemli olaylar hakkında daha fazla şey öğrenmek için kullanılan karmaşık ve matematiksel bir alandır.
Temelde hayatımızın gelişmesini her zamankinden daha kolay hale getiriyor.
Aslında tarih boyunca bilim alanına ait olduğuna değinilmiştir. Buna rağmen, şu anda sadece bilimsel uğraşları olan ve bilimle ilgisi olmayan bir alan olarak kabul edilmektedir.
Bununla birlikte, pek çok insan onunla gerçekten ilgilenmediğinden, bu alan çoğu zaman resmin tamamını kavramak için yeterince araştırılmamakta veya aslında bu alanların bizimle ilgili doğru ve değerli bilgileri ,bizimle ilgili olayları söylediğinin kesinliğini kanıtlamak için yeterince araştırılmamaktadır. Ancak astrolojinin ana fikri her zaman «yukarıdaki gibi, aşağısındaki» idi, bu da pratikte astrolojinin kendisinin hayatımızın aynası olduğu anlamına gelir.
Burçlar ve koastlasyon varyasyonlarını
Gruplamakgökyüzündeki yapıların nasıl göründüğü ve bazılarının gece boyunca fark edilmesi gerçekten çok kolay. 13 konstilasyon var ancak sonuncusu astrolojide pek yaygın değil.
Sizin de görebileceğiniz gibi, burçlar sadece 12 yapıya ayrılmakla kalmıyor, aynı zamanda her birinin sahip olduğu benzer özellikler nedeniyle 4 eleman grubuna da ayrılıyor. Toprak, ateş, hava ve su.
burçları gruplamanın önemi
Bazı burçlar benzer özelliklere sahip oldukları için birlikte gruplandırılmıştır, bu şekilde işaretleri anlamak daha kolaydır. Örneğin, su burçlarının duygusal düşünürler olduğu biliniyor, duygusal zekaları diğer işaretlere kıyasla çok daha ileri düzeydedir. Öte yandan, ateş burçlarının gerçekten açık tavırlara sahip olduğu, güçlü fikirlere sahip oldukları ve çok rekabetçi oldukları bilinmektedir.
Ancak bunlar, hiç kimsenin burçlarının açıklaması gibi olmak zorunda olmadığı öğelerin kendilerinin genel özellikleridir, hepimiz farklıyız.
İşte güneş sistemimizde gösterilen burç kuşağının bir resmi.
Gördüğünüz gibi burçlar belli derecelerde birbiri ardına dizilir, 30 derecelik açılarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılığa yeni başlayanlar için
SpiritualMerhaba!! Burada cadılığa yeni başlayan herkes için tüm bildiğim her şeyi paylaşmak istedim, önceden söyleyim kendi deneyimlerim üstünden gideceğim.. Spiritüel yasalar, büyü ve niyetin nasıl işlediği, evrensel kurallar ve daha bir sürü kaynaklar,ar...