31 bölüm

55 11 196
                                    


selamlar

nasılsınız bakalım 

bende iyi

hazırmıyız güzel bir bölüme :) :) <3   

iyi okumalar

şekerden

az önce ne demişti o terk etmedim mi 

''ne saçmalıyorsun inanmıyorum sana'' dedim sinirle inanmamı beklememliydi

''saçmalamıyorum oğlum izin ver anlatayım'' 

sanki çok samimi görünüyordu yalan söylüyor gibi değildi 

''nerden bilicem yalan söylemediğini ''

pamuk güç vermek istercesine omzumsan sıktı

''şeker izin ver anlatsın inanmazsan sen bilirsin ama bence bir açıklama yapmasına izin ver''

dolu gözlerime sevdiğime döndüm''peki ya pamuk söyler misin küçücük yaşta çocuklarını onlar terk ederken nasıl izin vermişler yurtlarda yaşamasına ''

'' oğlum inan bana bilmediğin çok şey var''

pamuk ve cansu kapıdan çıkmak için harektlendiler 

''ben dışardayım unutma hemen kapının arkasındayım'' dedi ve gülümseyerek çıktı birşey dememe izin vermeden

''bunu sana nasıl söyleyeceğim inan bilmiyorum çok zor benim içinde oğlum ''

derin bir nefes aldı bana o kadar pişman o kadar acı gözlerle baktı ki yutkunamadım

''bak sen olduğunda annenle daha yeni evli sayılırdık 1 yıl kadar olmuştu anen çok gençti kaldıramadı senin sorumluluğunu sonra bir gün ansızın beni terk edip gitti haber bile vermeden'' 

ne annem beni terk mi etmişti ''sonra ben sevdayla yani senin anen sandığın kadınla evlendim amacım aslında sana anne olacak birini bulmaktı  ilk zamanlar çok iyyidi herşey sana da çok iyi bakıyordu ama ben onu hiç sevemedim ve bir süre sonra bu ona yetmemeye basladı haklı olarak bir gün uyandıgımda evde seni de anneni de bulamadım seni de alıp gitmişti amacı bana ceza vermekti belki bilmiyorum onu sevmediğim için beni oğlumla sınadı yani''


 ''inan bana seni çok aradım defalarca ama bulamadım oğlum haber geldi yurt dışında olduğuna dair yurt dışına kıbrısa gittim seni bulmak için bulamadım heryerı aradım nerdeyse ama yoktun sonra bir gün izini buldum yaşadığın yeri öğrendim istanbulda yaşıyordun senin beni affetmeyeceğini biliyordum çünkü yıllarca bensiz geçirdin günlerini yurtda kaldığını bile öğrendim geçmişinde yalan söyledim evet anen ile görüştürcem dedim yalandı ama mecburdum miras falan hepsi bahaneydi o gün geldiğinde sana herşeyi anlatıcaktım ama babam beni ve seni hapsetti yani deden mirası falan ben bahane ettim sırf seni göreyim diye konusalım diye babam beni evinde tutsak etmeseydi sana gelecektim ''

''sonra zaten cansuyla irtibata geçtim senin kaçmana yardımcı oldu çünkü biliyordum babam bırakmıyacaktı seni de beni de ''

''ve en sonunda sen gittin bende babamın elinden kurtuldum ve soluğu burda aldım işlerimi de buraya aldım istanbulun en büyük galeri şirketi müdürüyüm şuan yani olanlar böyle oğlum ''

Pamuk Şeker Tadında Aşk (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin