Bölüm:13

115 19 70
                                    

Ponçik bölümümüze hoşgeldiniz

çok boş yapmadan bölüme çihuvvv ıudfhewu

bol bol yorumu unutmayın küserem fjıerj

iyi okumalar

Bölüm şarkısı-farketmeden (şarkıyla okuyun o kısmı leen )

şekerden

Eve geldiğimde heyecandan, meraktan ve korkudan yerimde duramıyordum. Acaba Pamuk ne yapacaktı, her şeye rağmen benimle görüşecek miydi ? Salonda tırnağımı yemekten bir hal olmuştum.

''Oo doğum günü bebesi hayırdır düşüncelisin ?'' Kadir, yanımdaki koltuğa oturdu. Telaşla ona olanları anlatmaya başladım.

''Oğlum ya ben bugün Pamuğa her şeyi anlattım.'' Kadir, şokla bağırdı. Eh benden böyle bir hamle beklemiyordu tabi.

''Ne nasıl yani, Pamuk ne dedi peki ?''

''Bilmiyorum.'' Kadir, anlamadı.

''Nasıl oğlum anlattım demedin mi ?''

''Ya abi ben ona mp3 çalar hediye ettim ve ona da sesimi kaydettim.'' Kadir, anladığını belirtircesine kafasını salladı.

''Ve şimdi de için içini yiyor değil mi? " Diye tamamladı sözlerimi. Ne diyebilirdim ki, beni tanıyordu.

''Evet acaba Pamuk ne yapacak, ya beni istemezse, ya sapık olduğumu düşünürse; Düşünmez değil mi ? Yani neden düşünsün bi yanlışım olmadı ki. '' Kadir, gülerek eliyle sırtımı sıvazladı.

''Salak mısın oğlum senin gibi şeker, masum çocuğun neresi sapığa benziyor ? ''

''Ya öyle de o kadar yıl karşısına çıkamadım, aşkımı haykıramadım ama hep onu takip ettim ve o fark etmese de ona hep yardımcı oldum. Bunları öğrendiğinde, ya hakkımda yanlış bir algıya kapılırsa ben o zamam ne yaparım ?''

''Oooo kardeşim uçmuşsun sen, düşünmez emin ol. '' Kadire cevap vermeden telefonumu elime aldım ve dayanamayıp Pamuğa mesaj yazmaya başladım.

Şeker: Pamuk şekerim ?

Tek tik mi ?

''Lan mesajım, tek tik gidiyor.''

''Ya oğlum interneti kapalıdır. ''

Şeker: Orada mısın ?

Yine tek tik.

''Ya yine tek tik.''

''Profili durmuyor mu oğlum ?"

''Pamuk profil kullanmaz, yani yok.''

''Beni engellemiş.'' Pamuğum beni gerçekten de engellemiş miydi ?

''Kim olduğumu öğrenir öğrenmez, engellemiş. ''Gözlerimin dolduğunu hissettim. Hiç iyi hissetmiyordum.

''Ya yapma be oğlum, kendi kaybeder.''

''Boşa ümitlendim. Sınıfın sessiz, sakin ve saf he bir de sakar çocuğunu ne yapsın ki zaten. Benimle görünmek istemediği için beni engellemiş.'' Telefonu tamamen kapatıp, odama geçtim. Bu gece, benim için uzun olacaktı.

aboo neler oluyi böylee ejkfer

Okula geldiğimde, Pamuk gelmemişti. Hadi ama aynı sınıftada da mı görünmek istemiyordu ? Ah be pamuk şekerim bu kadar mı memnun kalmadın ben olduğuma, ya da bu kadar mı korktun benden ?

Pamuk Şeker Tadında Aşk (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin