Neden böyle açıklamaya gerek duydum bilmiyorum. Şimdi kitabımızın adı pamuk şeker tadında aşk evet ama hep de tatlı olaylar, durumlar olmayabilir. Lütfen o algıya kapılmayalım. Esas erkeğimiz Şeker gibi bir çocuk evet kızımız ona nazaran hafif sert ama herkesin bir sebebi var. Yani uzun lafın kısası abartmadıkça her şey olabilir. Haberiniz olsun pamuk şikerlerim <3
Okumadan geçenler burdan s.a sjdsjı
Çok boş yapmadan tatlışko bölümümüze çihuvvv
iyi okumalar
He unutmadan neydi sloganımız ? Az çok demeyelim, yorumsuz geçmeyelim. djfkj :D
Bölüm şarkılarımız Yusuf Güney-melekler seni bana yazmış ( dediğim yerde açılacak)
Şekerden
Kaç dakika öyle kaldık bilmiyorum ama en son Pamuk, ayrıldı kollarımdan. Yüzünü ellerim arasına aldım, bir elimle gözyaşlarını silmeye başladım.
''Oo ama pamuk şekerim ağlamak olur mu böyle bir geceye ayıp vallahi. ''Dediğim neyseki biraz gülümsetti.
Ben de gülümsemesiyle güldüm. Aslında soracaktım neden böyle olduğunu ama hatırlatıp daha da üzmek istemedim. O yüzden konu değiştirmek en iyisi diye düşündüm.
''Deli ya e ne yapıyoruz şimdi?''Ellerimi heyecanla birbirine vurdum
''O iş bende'' Göz kırptım ve elimle önümüzdeki pamuk şekerciyi gösterdim.
''Hadi canım'' Onu ayıpladım.
''Ne hadi canımı ben aylardır bu anı bekliyorum. Biliyor musun sen? '' Gülümseyerek ağzına hayali fermuar çekti. Tabi ben, onun bu munzur haline de çok ayrı düştüm.
''Şimdi sen beni burada iki dakika bekle geliyorum.'' Onaylayarak kafa salladı.
Hızlı adımlarla pamuk şekericiden iki tane biri mavi, biri pembe pamuk şeker aldım.
Pamuk şekerleri arkama saklayarak Pamuğun yanına geldim. ''Evet gözlerini kapatır mısın acaba pamuk hanım?''
''Ya ne gerek var sanki bilmiyorum ne getirdiğini.'' İşaret parmağımı onu uyarırcasına uzattım.
''Sus bakayım sen. Kapa kapa hadi''
Sonunda kapadığında, Pamuğun tam önüne dizlerimin üzerine çöktüm .
( şarkıyı açalım)
Pamuk şekerleri Pamuğa doğru uzattım dizlerimin üzerinde.
''Sen şeker ben şeker, yesek mi bir pamuk şeker ?''Gözlerini açtı ve gülümsemeye başladı. Gülüşü, beni her seferinde aptala çeviriyordu.
(lan bu kadar tatlı olma çocuk yicemya djfjf)
''Cidden ruh hastasısın ya.''Ben de kocaman gülümsedim.
''Senin cidden ruh hastanım pamuk şekerim. '' Heyecanla kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım.
''Evet cevabınız nedir evet mi, hayır mı?''Kafa sallayarak onayladı.
''Evet.''Bir anda heyecanla havaya kalktım. Az önce doğru mu duymuştum ben ? Pamuk cidden bana evet mi demişti ?
''Allah be evet, dedi. Evet dedi evet dedi yaşasın be. '' Mutluluktan delirecektim. Mutluluktan delirmek mümkün müydü ? Değilse de Pamuk, onu artık mümkün kılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker Tadında Aşk (YARI TEXTİNG)
Teen FictionBilinmeyen numara:Selam pamuk şekerim. Pamuk:Sen ne diyorsun ya, sen kimsin ? Bilinmeyen numara:Diyorum ki sen şeker ben şeker, yesek mi bir pamuk şeker ? Pamuk:ben şeker sen şeker, gitsen mi artık teker teker ? kısa hikaye gibimsi textingime hoşge...