Oha lan benim için iddaya girdiler.Enapcan böyle fizik ,böyle endam , saç desen saç , göz desen göz... ya nediyom ben benim için iddaya girmişler. Hele Mert bunu bana nasıl yapar. Ama çocuk seviyo yaa.
İç ses:ya sende bi dediğin bi dediğni tutmuyo. Hem bak sen bana güven Çağrı ya git. O seni iyi bakar. Boy boy da çocuklar. Ama ilk çocuğuna benim adımı koy yoksa alınırım ona göre.
Ya buda malaştı iyice hee. Ben kimseyi sevmem ki. Sadece Mert. Onunlada çok uzun bi geçmişimiz var. Ve ben sadece ona aşık oldum. Tamam bi çok kişiyle çıktım ama sadece hoşlantı.
Ya offf. Salak benim de geldi. Beynimin içine etti. Tamam Çağrı tatlı çocuk ama o ego yığnıyla hayatta olmaz.
Bilirim ben böyle sözleriii...
Ya bi uza. Mal. Benide bozdun.
Sen zaten bozuktun canım
Off seninle uğraşamıycam ya. Neyse gidiyimde giyineyim bari.
Çağrı'dan.........
Bizim çocuklardan öğrendim herşeyi Eray bunun kankasıymış. Hata abisi gibi felan, Mert ile de baya uzun bi zaman çıkmışlar. Mert'in gözü hala onda ama Eylül... Off...Ben niye canımı sıkıyosam bana ne ya.
,,,,,,,,
Sınıfa çıktığımda Mert ile Eylül gülerek bi şeyler konuşuyodu. Vay çakal vaay. Hemen atlamış. Yavru kuşun yanına.
Tabi ben geri kalırmıyım?
Hayır!
Eylül'den.......
Mert ile sınıfa çıktık.
"Çıkışta bişeyler yapalım mı?"
"Ya aslında ben de düşündüm ama abim bu akşam gelecek. Onuda bayadır görmüyorum. Yemeğe felan çıkcaz. Siz Eray ile çıkın bence."
"Hıı tamam. Başka zamana artık"
Biraz daha konuştuk. Mert yine beni eski günlerde olduğu gibi güldürmeyi başarmıştı.Yanımıza gelen kişiyi görene kadar.
Çağrı.
Gülerek buraya doğru geliyordu. Siyah saçlarını alıp bütün gün oynayasım var ya. Çok tatlı bişey.
Analar ne jojuklar doğruyoda sokağa atıyo. Teallam ya. Ama ben napcam onu süründürcem. İddayı Mert'e kazandırcam. Kendini bişey zannediyo ego yığnı mal.
"Slm gençler"
"Slm"
Mert ile aynı anda ritmi tuturmayı başarmıştır.Mert ile birbirinize bakıp gülümsedik.
Mert 1 - Çağrı 0
Bir tane çocuk yanımıza gelerek
"Mert abicim , maçın başlamasına 40 dakika kaldı. 1 sattir seni arıyorum. Nerdesin ya yürü. Koç son antrenman dedi."
"Aaa doğru ya seninle konuşurken zaman ne kadar çabuk geçiyo anlamıyorum. Sende gelsene maçı izlemeye. Eray'larda orda olacaklar hem"
"Olur. İlk önce kantine uğramam lazım ama siz gidin ben kantine uğrayıp gelirim."
"Tamam güzellik. "
Çantamı topladım. Bu son dersdi. Ve dersimiz boş. Kalemlerimide koyduktan sonra kalktım.
Nemi oldu. Bemce tahmin ediyosunuzdur. Bileğimi tutu. Gene.
"Ne var ya ne var. Başımın belası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKINDA
Teen Fictionİkizler büyük oyunun içinde. Biri ailenin biricik çocuğu , diğeri beladan kurtulmayan serseri. "Benimsin! Ve sadece benim olcaksın!"