#4#idda

346 57 6
                                    

O salakla uğraşmaktan asıl sorunumu unuttum yaa. Benim bugün yüzmem var ama yanımda bikinim yok. Allahtan Elçin var canım benim..

Siyah olanı aldım. Saçlarımı açık bıraktım. Eskiden tanıdığım bi kaç kız da var. Tek başıma kalmayacağım.

Hocanın biraz işi varmış. Yarım saat sonra gelcekmiş. Kıyafetlerimi dolaba koyduktan sonra havuza doğru yürümeye başladım.

Arkamda bi el hissettim. Ama ben daha arkamı dönmeden kendimi suda buldum. Yüzeye çıktığımda bilin bakalım kimi gördüm.

???

Ayy doğru daha çocuğun ismini bilmiom.

Ben ona sinirli sinirli bakarken oda gülümseyerek

"Hoşgeldin demek istemiştim."

Ve arkadan ses

(Galipden sesler geliii)

"Çağrı..."

Çocuğun -daşın- adı Çağrı'ymış.

"Sen yeni gelenlere hoşgeldin demezdin"

Mert bunu söyledikten sonra suya atlayıp yanıma geldi.

"İyi misin? "

"Ha.. evet saol"

Sonra yüzmeye başladık. Bi ara eski günlere dönmüştüm. İlk öpücüğümü burada bu havuzda Mert çalmıştı.

"Ben hemen geliyorum."

Çıktı. Başımı salamakla yettindim. Suda bi hareketlenme oldu. Hemen önümden Çağrı çıktı. Küçük bi çığlık attım. Hafif güldü.

Tam arkamı dönüp gidiyordum ki kolumu tutu. Gene.

"Evet? "

"Mert'le sevgiliymişsiniz?"

"Bundan sanane?"

"Sadece sordum.Hem nerden biliosun sadece arkadaş olmak istiyorum. "

"Ama ben istemiyorum."

"Fikrini soran olmadı."

Küçük bi kahkaha patlattım.

"Millet deliyi ben akıllıyı arıyom yaa. Allam şunları nolursun sırayla ver yaa."

Bana bir süre tip tip baktıksan sonra

"Garip bi kızsın"

"Eeee?"

"Ama sen arkadaş olmamıza fırsat vermiyosun bebeğim yaa."

Birazdan bana bize heryer Angaraa demese şaşmayacağım.

"Ben seninle arkadaş olmak istemiyorum."

Bu sefer dalmıştım. Tutamamıştı.Bir süre daha suyun altında bir uçtan bir uca 5 kere gidip gelmiştim. Ve hiç yüzeye nefes almakniçin çıkmamıştım. Çıktığımda hoca gelmişti. Bana doğru gelirken bi yandan a alkışlıyodu.

"Aferin Eylül. Hoşgeldin kızım. Yüzmeyi baya hızlandırmışsın bu hoşuma gitti. Zaten fiziğinde güzel (90-60-90 vücudum var....)"

Hoca Çağrı'yı çağırdı.

"Sizin bi yarış yapmanızı istiyorum. Kazanana bi haberim var."

Şaşırmıştım. Çağrıda benim kadar şaşırmışrdı.

Biz yerlerimizi aldık.Hoca da başla diyince başladık.

Tabi ki ben öndeyim..

Ben geldiğimde Çağrı biraz sinirli görünüyodu.

Hııı. Kazanamadıııı..

(çok daaaşşşş...o baklavalar...Ayyggg)

Hoca

"Eylül yarışmaya sen katılacaksın."

Ben hocaya 'noli lan burda' der gibi bakıyodum.

##############

Okular arası yüzme yarışması varmış ondada hoca beni seçti. Zaten öncedende bi kaç madalya, bi kaç 1.liğim var. O yüzden tabiki hoca beni seçecek. Onu seçecek hali yok.

Hıh salak şey.

Çağrı'dan-----

Mayomu giydikten sonra havuza indim. Oha bu... o kız...ses kes tabikide bakmıyorum... ama... oha kızın fiziği çok iyi.

Buda elinde sonunda elime düşer. Ama galiba Eray'la takılıyomuş. Neyse şunu biraz sinir edelim.

_-_-_-_-_-_

Teallam ya ben dururken bu kız nasıl seçilir lan. O an sadece dikkatim dağıldı.

Hayır tabiki bacaklarını kesmiyom...eee...şey...

Lan konu bu değil. Bugüne kadar hep ben katıldım yüzme yarışlarına , şimdide ben katılcam.

Yanıma gelip

"Noğlduu kazanamadın mıııı??? Merak etme canım bi dahakine yavaş giderim, belki geçersin önüme."

Sinirlerim zıpladı. Oturun lan yerinize. Bi kerede sözümü dinleyin.

Bende güldüm, havuza girip bacaklarını çektim. Biraz çırpındıktan sonra sonunda indirdim. Ama nasıl olduysa elimden kaçtı. O yüzeye çıknca bende hemen yüzeye çıktım.

"Ya salakmısın sen?"

Mert"noluyo burda?"

Lan biyerdende çıkma be...oha dakika Mert'e noluyo. Doğru ya Mert'in sevgilisiydi bu...ama Eray'la takılıyo.

Noluyo lan burda konuya Alman kaldım.

Neyse bizim çocuklara söyleyimde araştırsınlar biraz.

Eylül

"Boşver yaa.Salak işte bırak. Neyse sana bişe söylicem.Bilbakalım nolduuu?"

"Noldu?"

"Yüzme yarışmalarına katılıyorum. "

"Wowowow güzel eski günlerde olduğu gibi... ha?"

"Aynen. Öbür okulda da katılmışlığım var ama."

Eski Günler?...noluyo lan.

Aaa tabi ya bu kız eskiden bizim okuldaymış. Sonra başka biryere gitmiş. Puzzle'nın diğer parçalarını çocuklardan öğreniriz.

Eylül havuzdan çıktı. Bende tam çıkıyorum ki Mert yanıma gelip "Çağrı biraz konuşalımı"

Hayır konuşmayalım. Diyesim geldi. Ama büyük ihtimal Eylül ile ilgi konuşacağız. Yani içime öyle doğuyo.

"Tamam konuşalım."

Elimle konuşmasını söyledim.

"Bak o kızdan uzak dur Ok"

Küçük bi kahkaha attım.

"Yaa başka Mert bey. Başka arzunuz varmıydı?"

"Bak o sandığın gibi biri değil. Yani o senin takıldığın sürtükrr gibi değil. Eğer o kızın peşine felan takılırsan çok fena olur. "

"Bence hiçde o benim takıldıklarım gibi biri. E güzel kız. Kimbilir kaç kişiyle de..."

"Sakın...sakın öyle bişe demeye kalkışma...Bak Eylül ile bi geçmişim var. Ve unutulmaz bi geçmiş. Tamam belki çok zedele...ya bi dakika ben bunları sana niye anlatıyom ki sen zaten napanacağını biliyorsun"

Tam havuzdan çıkacakken bu sefer ben onu durdurdum

"Hey baksana Mert. Gel seninle bi iddaya girelim ha? Eylül kime kitcek."

"Hahaha. Çok saçma bi idda. Bence ikimizde kimi seçeceğini biliyoruz.Ha?"

"Demek sahalardan erken ayrılıyorsun he..."

"Bak öyle bişe... tamam lan. Ama Eylül'e gidip yumurtlamak yok. Kendi aramızda. Bakalım. Görelim. Kimi seçecek."

YAKINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin