#1#Bu yıl okul çok güzel olacak

895 78 7
                                    

Multide Eylül.

---

Annemin hadi eylüül kalk artık. Demesi ile kalktım. Lise 4. Sınıftayım. Annem hiç derslerine çalışmıyon desede 80 den aşağı notum yok. Onu bulamayanlar var be kadın.

İstanbul'dan Izmir'e geldik. Aslında

Izmir'deydik. Ama babamların işinden dolayı Istanbul'a gitmek zorunda kaldık. İzmir i seviyom aslında çok güzel bi kaç yerde de yazlığmızda var. Çeşmedeki çok güzel ama. En çok onu seviyom.

Ben bu düşüncelere dalmışken annem pat diye odaya girdi.

-sen daha burda napion hadi okula geç kalcan. Hem daha giyinmemişsin. Ayy kızım sen beni delirtecekmisin yaa hadi.

-ayy tamam anne hazırlanıyom şimdi.

-biz babanla çıkıyoz. Suzan kahvaltıyı hazırladı.

-babam bırkmayackmı beni.

Dedim en masum halimle.

-hayır seni Ahmet bırakacak.

-peki tamam

-çabuk ona göre

Elini salayarak. Ahmet bizim şöförümüzde. Okul formamı giydikten sonra aşağı indim. Suzanın enfes kahvaltısı burnuma geliyodu.

-Günaydın Suziiii

-Günaydın Eylül. Çaymı istersiniz , kahve, meyve suyu

-ben portakal suyu alayım.

-tamam

Yemeğimi yedikkten sonra evden çıktım. Gene aynı okyla gidicem. Ama aradan 2 sene geçti. Elçin birsürü yeni helen ve giden var demişti. Elçin en yakın arkadaşım. Ve tabi Eray ı unutmamak lazım o da abim gibi sayılır. Aslında aynı yaştayız ama işte.seviyom lan keretayı. Ayy benim bide abim var yaa söylemişmiydim. Biraz gıcık mıcık ama yufka yürekli yaa seviyom çocuğu . Abi dediğme bakmayın. Aramızda 2 yaş var. Arada hava atmayı da unutmuyo pislik.

Vee okul kapısındayım. Bu yıl okul çok güzel olacak.

YAKINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin