✿ Capitolul 1✿

239 12 0
                                    



O fata satena cu trasaturi Coreene la fel ca  numele ei special care ia fost daruit de catre tatal ei acesta fiind Lee Hing

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



O fata satena cu trasaturi Coreene la fel ca numele ei special care ia fost daruit de catre tatal ei acesta fiind Lee Hing.Si Lee Y/n  o fata normala de liceu in varsta de 16 ani.

Locuieste impreuna cu parinti sai. Azi luni este o noua zi pentru satena.

Se trezeste buimaca din patul ei luandusi telefonul.

Azi sa transferat la un nou liceu in Busan.
Avea sa isi faca prieteni noi.

Isi pune inapoi telefonul pe noptiera observand ca este 07:10.

Merge spre dulap lundu-si noua ei uniforma formată din doua piese simple. O fusta neagra si o camasa alba alturi de acesta o cravata.

Isi pune ecusonul cu numele ei, se mai priveste odata in oglinda, zambeste , isi ia ghiozdanul si pleaca jos.

- Mama, plec la liceu.

- Bine scumpo sa ai o zi buna si ai grija.

- Da da!

Fata paraseste locul aproape zburand de nerabdare sa isi vada noi colegii.

Ajunge in fata liceului toate privirile era indreptate spre ea.

Da era o fata destul de frumoasa si a atras multi baietii la viata ei.

Trasaturile ei fine si bine facute alaturi de parul ei lung si ochii ei micuti negrii ca margelele. Buzele ei rozali si suptiri conturate cu un strop de glos.

Ne stiind unde ii este clasa sa intreptat spre un grup de baieti.

Mai exact 7 baietii care vorbeau.

- Scuza-ma!

Toate fetele susoteau la colturi asta facand-o pe Y/n confuza.

Cei 7 se intorc spre ea. Parca nu isi putea loa ochii de la ei.

Baiatul pe care il intrebase ia atras cel mai mult atentia. Un blond cu ochii negrii si niste buze carnoase si roz. Langa el era un baiat cu gropite iar celalalt era brunet cu un zambet de iepuras.

Nu a apucat sa ii analizeze pe toti deoarece unul dintre ei vorbeste.

- Frumoaso, te-ai pierdut? Intreaba blonul cu buze umflate.

- Mhm... da.

- Yah, Jimin nu fi nepoliticos. Vorbeste un baiat cu zambetul pana la urechi

- Scuzal el este Jimin. Eu sunt Hoseok, Yoongi, Namjoon,Taehyung,Jin si Jungkook.

- Lee Y/n.

Blondul o privea cu atata splendoare parca nu a mai vazut frumustete in fata ochilor. Parca era un desen perfect.

- Puteti sa imi spuneti unde este clasa Domnului Wong?

- Te va duce Jimin esti cu el in clasa. Ne vom cunoaste dupa ore mai bine. Vom pleca!

Cei 6 se indeparteaza cu zambetul pe buze si razand.

- Bun deci Y/n?

- Uhm?

- Nimic doar imi place numele tau.

- Mersi!

Cei doi pornesc la drum ajungand in clasa. Nimeni nu a zis nimic in drum spre clasa.

Lui Y/n i se parea dragut si simpatic mai ales ca ii este coleg de banca acum.



***

Orelele sau terminat cei 8 au povestit si sau cunoscut in toate pauzele.

Y/n si Jimin erau atrasi unul de altul dar nu a vrut nimeni sa zica ceva.

Ba chiar aveau multe lucruri in comun de exemplu : pisicile, filmele, mochiul care este preferatul Y/nei, ramenul si multe alte chestii.

Cei doi se aflau singuri pe strazile pusti. Jimin o ducea acasa pe Y/n dupa o zi atat de lunga.

- Ador vremea asta ma linisteste. Vorbeste el.

Aerul curat dupa ploaie le invadeaza narile dandu-le o briza relaxanta.

Totul era perfect se simteau atat de bine unul in prezenta celuilalt.

- Esti atat de frumoasa, cum poti fi atat de perfecta? Buna si grijulie cu oameni din jurul tau?

Aproape ca se inecase cu aerul cand auzi spusele baiatului.

- Dar tu cum poti fi atat de curios, capos , misterios, si dragut?

Baiatul sta putin pe ganduri mai apoi scotand un chicot printre buze.

- Am ajuns.

- Ne vedem maine...

Fata se intoarce mergand spre casa dar el o opreste.

- Numarul tau.

Se intoarce spre el confuza

- Ce?

- Numarul tau am nevoie de el. Spune el intinzand telefonul .

Isi taseaza numarul mai apoi dandui.

- Mersi. Ai grija , ne vedem maine.

Satena intra in casa dand de caldura invadandui corpul. Inima ii batea ingrozitor dar nu stia de ce?

El e de vina.


El e de vina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum