✿ Capitolul 8 ✿

62 10 0
                                    

        

        

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


***


Nu facea decat sa priveasca usa.

- Y/n deschide oricum te voi vedea odata si odata dezbracata haide am venit pana aici si nu ma iei in brate?

Un oftat se aude fata punand tricoul lui Jungkook pe ea lunad pe sub niste chiloti.

- Intra!

- Ha nu erai dezbracata.

- M-am imbracat pabo.

Ii sare in brate sarutandu-i obrazul si tinandu-l strans.Fata isi indreapta buzele spre ale lui dar acesta o oprește inainte.

- Sa clarificam ceva inainte.

- Ce?

- Ma iubesti?

- Da.

- Vrei sa fii iubita mea?

- Da.

- Bun poti sa ma saruti.

- Fa-o tu.

- Nu tu.

- Nu tu esti barbatul.

Baiatul ofteaza mai apoi apropiandu-se de fata indeptandusi gura spre buzele ei, la care visa sa le simta si sa le guste dinou. Brusc buzele lor se lipesc una de alta Jimin sarutand-o blând si calmețe vrand sa ii simte mai bine aroma dulce.Șatena il urma cu pasi lenti pana cand baiatul isi muta mana sub tricoul mângâind burta fetei. Simtea cum pielea ii arde iar atingerile lui ii dadeau o senzatie uimitoare. Buzele i se deschid lasand un geamat gudurat. Atunci Jimin isi introduce limba in cavitatea ei vocala miscandu-se putin mai agresiv peste buzele ei.

Mana lui ce statea cuminte pe stomacul fetei mângâindul se ridica in sus apucand un sân. Ea nu se astepta deloc la acest gest dar simtea ca trebuie sa aiba incredere in el. Iar feminitatea ei tremura de fiecare data cand Jimin o musca de buza senzual, acel mugure pulsa incontinu simtind ca vrea mai mult. A fost coplesita de placerea asta pe care nu a primito niciodata din partea cuiva. Credea ca nu va simti placerea asta de la o persoana.

Un sunet de jos iau trezit din transa si treaba lor.

- HAIDETI AM COMANDAT RAMEN!

Erau cat pe ce sa faca sex? Asta era intrebarea pe care Y/n si-o punea. Se uita catre baiat ii zambeste iar aceasta roșeste.

Jimin dându-si seama isi apropie fata de a ei soptindui la ureche:

𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum