✿ Capitolul 9 ✿

71 10 1
                                    



O noua zi pentru cei doi care au adormit inbrățișați azi-noapte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.




O noua zi pentru cei doi care au adormit inbrățișați azi-noapte. Mintea lui Jimin era la Gu-Hui , ii era teama sa nu ii faca ceva iubitei lui.

Acum se aflau amandoi in pat. Y/n stând așezata cu capul pe pieptul blondului. Acesta ii mângâia parul matăsos in timp ce zâmbea.

Parfumul fetei se simtea foarte mult, invadându-i narile baiatului.

Totul era perfect. Poate prea perfect.

Ușa se deschide brusc pe ea intrând Jungkook.

- Micul dejun e gata!

Jimin ia facut un semn ca vine imediat ce o trezeste pe șatena din brațele sale.

- Y/n!

Fata dormea intr-un somn adânc. Auzindui vocea baiatului zâmește mai apoi zicand:

- Jimin, te iubesc!

Bratele ei micute incep sa il strângă pe Jimin mai tare in brațe scufundându-și capul in scorbura gâtului sau simțind parfumul bărbătesc.

Jimin zâmbea incontinu.

- Haide trebuie sa mancam avem multe chestii de facut azi.

Ochii fetei se deschid blând. Se ridica in fund frecandu-se la ochi.

- Cat e ceasul?

- 12

- Merg sa fac duș...Se ridica cu greu din pat indreptandu-se spre baie.

- Si eu vroiam sa fac duș. Continua el.

- Termin repede.

Ochii lui erau pe ea ,ii urmarea fiecare mișcare. Frumusetea ei il incânta dea dreptul. Parca ar privi-o (,) o viata intreaga. Toate trasaturile ei erau speciale, inima ei, sufletul ei, vorbele ei calde pe care il încânta.

Iși dorea sa ii propuna sa faca impreuna acel duș dar nu dorea sa se simte ciudat.Da poate suna ciudat pentru ea, insa pentru el e normal. Chiar isi dorea sa ii exploreze unele părți ale corpului ei bine definit si facut. Dorea sa ii vadă splendoarea corpului ei gol. Vroia doar sa o priveasca incontinu.

Atatea ganduri păcatoase ii apareau in minte. Corpul si inima lui spuneau sa intre in dus cu ea dar creierul lui spunea ca il va crede un ciudat care vrea decat sa faca sex cu ea.Dar nu era asa el vroia doar sa o atinga si sa o priveasca.

𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum