✿ Capitolul 4 ✿

87 10 0
                                    


- Ce mai face?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



- Ce mai face?

- A suferit mult timp dupa tine,hyung!

- Au trecut doar 6 luni si simt ca mor fara ea.

- In aceste luni am stat sa o consolez are cosmaruri cu parinti ei. Te viseaza pe fiecare noapte si se trezeste plangand de dorul tau. A facut un atac de panica din cauza unui vis cu tine sa trezit plangand si tipand ca te vrea langa ea si ca nu poate sa traieasca fara tine.

Zice Jungkook cu o voce stinsa.

Defapt in ultimile luni Jungkook a inceput sa o iubeasca mai mult pe Y/n si nu credea ca o va face atat de tare.

Sentimentele lui nu se pot exprima sau arata fata de fata pentru ca stie ca nu pot fi impreuna stie ca doar pe Jimin il iubeste.

Jimin trist de pe celalalt capat al telefonului.
O mica lacrima se strecoara pe obrazul baiatului auzind asta.

- Te sun mai incolo. Spunei ca o iubesc in caz ca intreaba de mine.

- Sigur!

Jungkook inchide iar prima destinatie este spre biroul lui Y/n. Nu numai ca vroia sa ii zica de Jimin dar avea si niste contracte de completat.

Apasa pe cleata usi dand de chipul bland a lui Y/n care era concentrata la niste foi.

Isi ridica capul mai apoi zambindui.

- Jungkookah!

- Am venit sa iti dau niste foi.

- Ah credeam ca.... Nu conteaza lasale acolo. Zice fata intristanduse .

- Sa stii ca Jimin e bine.

- Nu am intrebat.

- Dar ai vrut!

- Da. Spune ea dezamagita de sine.

- A zis ca te iubeste si sa ai grija de tine.

- Sunt ocupata Jungkook nu vreau sa ma enervez la munca..

- Fie! Plec. Ah. Ce gatesti deseara?

- Fac niste ramen si poate orez cu carne si legume.

- Super. Atunci plec. Spune intorcandu-se.

- Jungkook!

- Da?

- Te iubesc pabo si mersi pentru tot imi pare rau daca am fost o pacoste.

Fata lui Jungkook se lumina auzind primele cuvinte. Simtea cum obraji i se rosesc.

- Nu sa nu zici asta niciodata! Nu ai fost o pacoste. Nu vei fi una.

Zise el luando in brate. Simtea o mie de fluturi in stomac dar nu vroia sa distruga momentul.

Stia ca este rosul ca racul dar nu vruia sa ii mai dea drumul. Corpurile lor erau lipite una de alta caldura simtindu-se intre cei doi.

𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum