✿ Capitolul 2 ✿

107 10 0
                                    

Si uite asa au trecut 5 saptamani in care Y/n a inceput sa prinda sentimente pentru baiat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Si uite asa au trecut 5 saptamani in care Y/n a inceput sa prinda sentimente pentru baiat. Cei doi se apropiasera foarte mult la fel cat si de Jimin cat si de Jungkook.

Cei doi se tot certau pe chestii prostesti.

Y/n simtea cum se topeste de fiecare data cand Jimin se apropie de ea.Stomacul i se intorcea pe dos doar  cu o mica atingere de a lui.

Jungkook simtea mai mult decat o prietenie. Incet incet cu chipul ei fermecator si gesturile ei blande il facea pe baiat sa prinda sentimente pentru ea.

Jimin deja o considera loata de catre el. Nu e vre-un egoist dar este prima fata pe care a cunoscuto si are atâtea furnicaturi in corp din cauza ei.Nu isi putea loa ochii de la ea. Cateodata isi imagina cum buzele ei fine sunt lipide de catre ale lui.

Azi este Sambata o zi complet plictisitoare pentru Y/n pentru ca nu are nimic de facut decat sa stea in pat.

Telefonul ii vibreaza de 1 minut in continu. Iar lenea ei de a intinde mana spre noptiera era prea mare.

Deoadata un batut in usa se aude.

Fata era cu capul in perna si invelita in patura.

- INTRA!

Usa se deschide, iar Y/n tot cu capul in perna este.

- Yah tu!

O voce cunoscuta si groasa se aude. Isi ridica fata din perna dand de chipul lui Jimin.

- Aishh ! Ofteaza acesta.

- Ce faci somnorici.

- De ce esti aici?

- Pai.....

- Jimin, nu ai inceput bine .

- Am venit sa iti zic ca voi pleca in Tokio cu tata.

- Oh... si cat stai?

- Pai... vreo 5 luni.

Fata sare ca arsa din pat.

- Ce? Ma lasi singura?

- Nu nu nu vei sta cu Kook.

- Da dar....

Baiatul o ia in brate. Corpurile lor fiind lipite simtind caldura dintre ei. Mana lui Jimin era asezata pe capul satenei mangaind-o.

𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum