"- Ți-a mai spus cineva ca ești a dracului de frumoasă,străino?"
Atâtea emotii, asa multe sentimente.Durere
Slăbiciune
Fericire
și amăraciune
Jungkook simțea toate astea numai gândindu-se la Y/n si Jimin. Bineînteles ca este un adult acum si trebuie sa se comporte ca unul.
Trebuie sa o uite pe Y/n
Definitiv!
Își tot repeta in cap acest lucru.Brunetul se afla in masina cu baietii mergand spre casa deoarece zilele trecuseră iar acestia și-au vizitat familiile asa ca e timpul sa se intoarca înapoi la muncă.
Yoongi observă ca baiatul este putin agitat si cazut in gânduri asa ca isi aseaza mana pe umarul lui.
- Jungkook daca ai nevoie de ceva sau sa vorbesti cu cineva vino la mine.
Zămbește.Apoi clatină din cap.
- Am ajuns! Coborâți.
***
Y/n si Jimin stateau pe canapea in timp ce fata râdea cu poftă deoarece acesta ia spus o gluma bună.
- Aigoo.
Spune el apucândui fălcile.
Ușa de la intrare se deschid pe ea intrand baieti observandui in aceasi iposteza.
Jungkook nu are nicio expresie pe fata de-si simtea ca va exploda pe dinautru.
Vroia sa se puna in genunchi si sa o imploara pe Y/n sa il iubeasca.
Vroia sa de-a drumul lacrimilor. Primul lucru pe care la facut a fost sa arunce ghiozdanul din mana pe jos si sa fuga in camera lui.
Dorea doar sa plânga
Să iși plângă de milă...
- YAH! O bătaie in usă.Kookie! O alta bătaie in ușă. Deschide!
Y/n era disperată credea ca sa certat cu părinti lui mai rau. Insa baiatul nu raspundea iar cu cat fata batea lacrimile lui erau mai amare.
Sa înecat in propiile lacrimi
- Jungkook doar deschide sunt doar eu vreau sa iti dau o îmbrațisare.
Usa se deschide larg Jungkook fiind in fata ei aruncandu-se in brațele mici ale lui Y/n.
O strângea cu putere la pieptul lui.
Oricat de mult ar regreta asta. A facuto. A greșit. Dinou..
Se desparte rapid din imbratisare.
- Unde e Jimin?
- Mi-a zis sa stau cu tine aici cateva ore pana cand te vei calma.
Fata isi aținteste privirea spre fata lui rosie. Isi ridica mâna ștergandu-i lacrimile.
- Aigo. Nici nu pot zice ca esti un adult. Practic esti copilul meu.
Acesta strânge din nas.
- Hai sa stam in pat ok? Poate te vei simti mai bine iar apoi vorbim..
Dă din cap si se aseaza in patura pe pat ea facand la fel. Stateau imbrațisati. Corpurile lor fiind lipite.
Șatena ii mângâie chipul in timp ce ii șoptește:
- Totul va fi bine,Kookie. Îi saruta creștetul capului.
Poate ca nu era bine ce face dar prezenta ei il inebunea. O vroia asa aproape de el. In permanentă isi dorea sa fie a lui.
Ochii lor se inchid usor adormind.
***
- Iti la-si iubita cu Jungkook? Singura? Impreuna? Ei doi?
- Da Taehyung. Problemă?
- Daca și-o trag pe la spatele tau?
- Eu cred ca esti obosit e deabea 20 seara cred ca nu ai dormit suficient pe zi! Hai fugi!
Tae paraseste sufrageria. Jimin ramane singur mai apoi un mic oftat ii scapa printre buze.
Y/n iese căscand din camera lui Jungkook dând nas in nas cu iubitul sau.
- Jimin...Psss..
Șopteste ea de-si sunt doar ei in sufragerie.- Da?
- In seara asta daca nu dormi cu mine in brate te dau afara.
- Ah da?
- Asta sau cobor si dorm cu Jungkook.
- Yah! Normal ca te țin in brațe iubita mea.
- Haha. Asa credeam si eu. Plec sunt satula de somn , am dormit asa bine in patul lui Jungkook. Tre sa ne lom si noi unul asa.
Zicea întinzand mainile retrăgându-se in camera sa.
Jimin zâmbea in urma ei.
- Stiu ca Jungkook te iubeste dar eu te las in preajma lui pentru ca stiu ce va urma. Sper ca el sa te faca fericita.
Isi ia cheile si paraseste casa. Avea nevoie de aer curat.
Doua zile si trebuie sa se vada cu Gu-Hui. Gandul ca ii va face ceva il înfricoșează enorm.
***
- Nu am fost impreună vreodata. Nu intelegi? Nu te plac. Pur si simplu mă dezguști.
Taehyung inchide telefonul nervos.
Se afla pe un acoperis urmarind privirea si inspirând aerul proaspat.
Câți-va pasi se aud in spatele lui.
O fata.
O fata
Frumoasa.. foarte frumoasa.
- Ce..-?
- Yah? Esti vre-un nebun? Vroiai sa te sinucizi?
- Aish. Ofteaza acesta lăsându-si capul pe spate.
- Asta făceai?
- Ți-a mai spus cineva ca esti a dracului de frumoasa ,străino?
***
- Am facut cina. Unde sunt Jimin si Taehung ?
- Jimin sa dus sa ia aer. Adauga Jungkook.
- Si celălalt?
- La femei. Raspunde Yoongi repede.
- Hai mâncați! Se răcește ramenul.
CITEȘTI
𝐈 𝐌𝐈𝐒𝐒 𝐘𝐎𝐔 𝐉.𝐌✔️
Romance- Îmi lipsești atât de mult încât mie teamă că mai uitat...! ✿ Ps: Volumul doi este in desfășurare, iar volumul unu este în rescriere Volumul doi: Do not love me