Derin Kore ormanlarının kucağında, zamanın unuttuğu bir zaman diliminde, iki muazzam güç kendi varlığını sürdürüyordu: Güneş ve Ay. Bu iki gizemli grup, karanlık ağaçların gölgesinde, sessizlik içinde, uzun yıllardır varlıklarını sürdürmüş, ancak aralarında köklü bir savaşın gizli olduğu bilinçaltlarını sarıyordu. Savaşın kökenleri, zamanın gizemli dönemlerine karışmış, unutulmuştu; ancak her iki taraf da, varoluşlarının derinliklerine işlemiş olan ezeli bir düşmanlıkla biliniyordu.
Güneş'in yükselen parıltısı, doğanın yüzeyindeki gücü temsil ederken, Ay'ın esrarengiz ışığı, gizemin ve bilgeliğin sembolüydü. Ancak bu iki karşıt güç arasındaki denge, kırılgan bir barışın üzerine kurulmuştu. Yıllar boyunca süren savaş, toprakları ve ruhları parçaladı, ancak geride sadece acı ve kin bıraktı. Savaşın gerçek nedeni, zamanın akışı içinde kaybolmuştu, sadece geçmişin izlerini takip edenlerin anılarında canlanıyordu.
Savaş yıllar boyunca devam etti, ta ki Güneş grubu kaybolana kadar. Güneş grubu parçalanmış olabilirdi ama sürüleri hala vardı, ancak eskisi kadar güçlü değillerdi.
Ardından barış yılları geldi çattı. Ay grubu büyüyüp güçlenmişti. Ay grubu, ana klan haline geldi ve onun altında beş küçük ekibin karargahını barındırıyordu: Alev Klanı, Gümüş Pençe, Çağrı Sürüsü, Gölgeler ve Dolunay.
Sükûnet yılları uzun sürdü, ta ki bir gün Gölgeler haydut olarak bilinen birkaç kurt tarafından saldırıya uğrayana kadar. Gölgeler, en yeni oluşturulan ekipti ve dolayısıyla en zayıfıydı. Neredeyse tüm ekibin üyeleri öldürüldü. Ancak birkaçı kaçmayı başardı ve Ay grubu tarafından diğer ekiplere getirildi.
*****
Umarım bu kitabı okuyanlar vardır!?
😘💜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCENT / taekook
FanfictionKurt adamlar farklı türlerde doğar. Gururlu Alfaların, Omegalara selam dahi vermedikleri bu dünyada bazen aşk her şeyi değiştirir. Homofobik almıyoruz!! Uyarı: Bu kitap müstehcen içerikler içermektedir.