Yuna Katayama
"O velette intihar edecek yürek yok" dedi Meguminin Yuujinin geri geleceğine dair sözlerine karşı. Derin bir nefes aldım ve "İntihar etmesine gerek kalmayacak. Sen onun kalbini iyileştireceksin" dedim. Sukuna sırıttı. "Hmm? Bunu daha yüksek sınıf bir lanetin ilk elediği kişi mi söylüyor?" dedi.
Sinirlenmeye hakkım yoktu. Doğruydu. Güçsüzdüm. Belkide bir lanet olarak doğmasam bundan bile güçsüz olurdum. Ancak şuan canımı ortaya koysamda tek yapmam gereken şey Sukunanın Yuujinin kalbini iyileştirmesini sağlamaktı. "Sonunda dışarı çıkım. Tüm bu alanı kullanalım"
Megumi tekniğini kullanarak saldırmaya başladı. Ancak Sukuna inanılmaz bir hızla, göz açıp kapayıncaya kadar çoktan Megumiye vurmuştu. Zaman kazandırmak için ileri atıldım ve Sukunaya tekma atmaya çalıştım. Hızla sıyrıldı ve beni bacağımdan tutup fırlattı. Ancak çoktan Meguminin Canavar Yılanına yakalanmıştı.
Meguminin Shikigamisi bir kere saldırdıktan sonra Megumi "Ona fırsat verme!" diye bağırdı. Sukunanın birden sırıttığını gördüğümde canavar yılanda parçalara ayrıldı. Sukuna hızla Meguminin arkasında belirdiğinde ayağa kalkmak için kendimi zorladım. "Sana söylemiştim değil mi?"
"Bu alanı tamamen kullanalım diye" dedikten sonra Megumiyi tutup fırlattı. Sukuna olağan dışı bir güçle ve hızla Havada belirdi ve Megumiye geri vurup onu gere yere gönderdi. Megumi son anda "Kimerayı" kullanıp kurtuldu. Hızla kalkıp onların olduğu tarafa koşmaya başladım.
Yanlarına yetiştiğimde zar zor ayakta dursamda kendimi Megumi için canlı bir kalkan haline getirdim. "Ne yetenek ısrafı." dedi Sukuna. Kaçırdığım konuşmalarını pek fazla takamazdım. Önemli olan şuan en azından birimizin buradan ayrılmasıydı.
"Aman neyse, her halükarda bunu iyileştirmeyeceğim tamam mı?" dediğinde nedensizce garip hissetmeye başladım. Birden vücudumun her yerinde hissettiğim acıyla bağırmaya başladım. Dizlerimin üstüne düştüm ve sanki patlayacakmış gibi hissettiğim göğsüne sarıldım. Sukuna "Hey velet? Yoksa delirmeye mi başladın?" dedi.
Ryomen Sukuna
Kendini oğlan sahire siper eden kadın bir anda dizleri üstüne düştü ve acı içinde bağırmaya başladı. Kaşlarımı çatıp ne olduğunu izlemeye başladım. İlk etrafını lanetli enerji sarmalamaya başladı. Ardından vücudundaki izler parlamaya başladı. Kadın zorlukla göğsünü tuttu. Birden ortaya çıkan lanetin varlığını hissetmemle "Hadi be! Sen bir lanetsin!" dedim gülümseyerek.
"Senin diğer kadından daha işe yaramaz olduğunu düşünmüştüm ama dövüşmeye değer gibisin." diyip keyifle ellerimi çıtlattım. Kadın ayağı kalktı. Bir ceset gibi duruyordu. "Kesinlikle başım belaya giricek" dedi ve diğer eliyle göğsünü sıkarken diğer elini yüzüne koydu.
Bir süre kadını izledim. Yüzü çok tanıdık geliyordu ve onu bu ahmağın bedenine girmeden öncede tanıyormuş gibi hissediyordum. Elimi çeneme götürüp sırıttım. "Hadi kadın! Yaşamak için çırpınışlarını görelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli |Gojo Satoru x Reader x Fushiguro Megumi| Düzenleniyor
Fanfic"Neden ben?" Neden onca kişi arasında, kaderime yazılmış bu laneti üstlenen tek kişi benim. Neden bende bir insan değilim? İlk türkçe Gojo Satoru x Reader x Megumi kitabı. Bazı karakterler dışında hiçbir resmi evreni ve karakterleri sahiplenmiyorum...