נכון יש את כל הסיפורים האלה של צמחים קטנים שעשו את הבלתי אפשרי? צמחו מתוך סדקים ברצפת הרחוב הצליחו במקומות בלתי אפשריים? וכל מוסר ההשכל מעורר ההשראה הזה?
טוב בגג שלי יש כזה. איך למען השם הגיע לגג אני לא ידעתי.
זה פשוט צמח מתוך הציור ביוב שם. תנאים טובים אני מניחה. הרבה מים. חשבתי שאולי התעופף זרע מאחד הבתים השכנים או משהו וככה זה נוצר.
בהתחלה זה היה ממש בקושי עלה וגבעול.
ואז זה גדל.
וגדל.
וגדל.
היום זה כבר שיח. עם גזע של ממש. ממש משהו עצום.
מעורר השראה נכון? איך דבר כזה עצום הצליח לגדול בתנאים כאלה בלתי אפשריים.
מסתבר שזה בעצם שיח שגדל במערכת הביוב כבר שנים והורס אותה. הוא צומח גם בעוד מקומות בבניין הוא ממש מכסה למעלה בגג ואחראי להרבה נזילות. בקיצור הוא הורס את הבית.
מוסר השכל: דברים מעוררי השראה בחיים זה ✨חרא✨.
זה מזכיר לי את ההרצאה ההיא שפעם עשו לנו בבית ספר. על איזה אדם בן 70 או משהו שעדיין ספורטאי מצליח רוכב אופניים אם אני זוכרת נכון. זה היה תוכן ממש מעורר השראה גרם לי להאמין שאני הבטטת כורסא שאני גם יכולה להצליח. שקלתי להתחיל להתאמן (זה לעולם לא יצא לפועל מהר מאוד שכחתי מזה. אין לי זיכרון לטווח ארוך במיוחד).
כמה זמן אחר כך במקרה הצצתי על הטלוויזיה ראיתי כתבה בחדשות שהוא על סטרואידים. זיהיתי אותו מההרצאה שעשו לנו בבית ספר.
ואז שואלים למה יש לי trust Issues וקשה לי להאמין שדברים טובים אמיתיים.
אז כן קצת מוסר השכל לחיים.
הקטע הזה נכתב בפרץ השראת כתיבה אתמול קצת אחריי הפרק הקודם. וחיכיתי רק להזדמנות מתאימה לפרסם (לא יודעת למה לפרסם אחד אחריי השני לא הרגיש לי נכון). (בכללי יש לי את הרעיון אליו כבר זמן מה אבל לא יצא לי לכתוב. חיכיתי לזמן המתאים כנראה).
באותו יום, או שטכנית זה ביום לאחר מכן (שזה היום), לא הצלחתי להירדם. אז בסביבות שתיים בלילה היה לי פרץ השראה נוסף ענקי. פתחתי ספר נוסף מילון להטבפא''ק גדול. והוא משמש גם לא רק כמילון הוא נוגע גם בעוד תחומים שקשורים בקהילה הגאה- לא רק נטיות ומגדרים.
יש יותר מידיי מיתוסים והנחות שגויות לגביי הקהילה הגאה שזה פשוט כואב. אני באה בניסיון לנפץ את המיתוסים האלה. להבהיר דברים, לעשות שינוי בדרך שאנשים חושבים.
כבר הרבה זמן אני רוצה לעשות פרק שמסביר על נטיות וכאלה דברים כי יש יותר מידיי שמתבלבלים. היה לי פעם ספר חפירות רציתי לעשות שם אבל אני לא כותבת שם יותר. אנשים מכירים אותי שם אני לא יכולה לכתוב בלי להרגיש שיש משקל גדול על כל מילה שאני מקלידה. זה הרגיש לי חנוק מידיי.
רציתי לעשות פרק כזה גם כאן, למרות שזה פחות קשור לנושא הספר. ובהתחלה זה התחיל ככזה. אבל איכשהו אני אפילו לא זוכרת איך הגעתי למצב של ספר חדש.
טוב עדיף שככה אין סיכוי שכל המסרים שאני רוצה להעביר לעולם יכנסו בפרק אחד.
אני יודעת שאני חופרת על מלא דברים לא קשורים. תסבלו את החפירות שלי אתם בחרתם לקרוא את הספר. אמרתי לכם כבר בתיאור הספר שאתם הקורבן שלי אתם צריכים ללמוד לסבול אותי.
אז בבקשה לכו לקרוא את הספר החדש שלי! הוא יכול להיות ממש מועיל. והוא נחמד גם סתם להעביר את הפנאי.
גם אם אתם יודעים כבר את הנטייה שלכם זה עדיין יכול להיות נחמד ללמוד על עוד. לכו לקרוא. ותצביעו!
ותצביעו גם כאן.
ובבקשה תפיצו לעוד אנשים את שני הספרים. אני ממש משתדלת עם תוכן איכותי.
וואו זה היה אמור להיות רק כמה משפטים איך זה בסוף יצא ארוך יותר מהקטע עצמו😂 סליחה על כל החפירות.
YOU ARE READING
gunshot lullaby
De Todoכי השם קטעי כתיבה כבר חרוש לגמריי נמאס לי כבר מהחברה שאנחנו חיים בה. נמאס לי מנורמות החברה נמאס לי מלהדחיק הכל. אזז אתם נבחרתם להיות הקורבן שלי אוסף של כל מיני קטעים והרהורים על החיים. מקום שני בקטעי כתיבה נכון ל5.4.2021