Jak na to zareagowałaś?

98 1 0
                                    

Optimus Prime:
Najpierw niedowierzanie, zaskoczenie i cholera wie co jeszcze. Nie sądziłaś że PRIME się w tobie zakocha. PRIME. Ale gdy się ocknęłaś powiedziałaś że też go kochasz.

Bumblebee:
Ledwo co na nogach ustałaś musiał cię łapać! Ale po chwili powiedziałaś że dasz mu szansę, nawet nie wiecie jak się cieszył.

Drift:
Przez chwilę zapomniałaś że przciez chronicie archiwów przed conami. Ale szybko się ogarnęłaś i powiedziałaś że go kochasz z całej iskry, a potem cię pocałował.

Crosshairs:
No ty wiedziałaś że się w tobie zauroczył ale zakochał?! Postanowiłaś że zamiast odpowiedzieć zadziałasz więc pocałowałaś go krótko w usta a to wystarczyło mu na odpowiedź więc chwycił cię i zaczął kręcić wokół własnej osi ze szczęścia.

Ratchet:
Szok szok i jeszcze raz szok. Nie wiedziałaś jak zareagować, powiedziałaś mu że musisz to przemyśleć. I tak minęło parę godzin a gdy stwierdziłaś że jest więcej za niż przeciw poszłaś do niego i na oczach wszyskich go pocałowałaś.

Knockout:
Oczywiście twoje audio receptory przeszły podobny szok jak twój procesor gdy to usłyszałaś jak on krzyczał. Ale szybko zdałaś sobie sprawę że też go kochasz więc go przytuliłaś i powiedziałaś co czujesz.

Preferencje_TransformersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz