All Might - Yagi Toshinori - Shouta, Hizashi ve Nedzu'nun sanat bursu için birçok başvurudan geçmesine yardımcı oluyordu. Shouta bir hafta boyunca bunlardan geçiyordu ve All Might'ın gelişmiş hızıyla burada olmasına sevindi. Çoğunu oldukça hızlı bir şekilde, her biri arasında ara verebilecek kadar hızlı uçtular.
Kahvelerini yudumlarken ofis oldukça sessizdi ve Hizashi her başvuranın katıksız yeteneği hakkında fışkırdı. "Haydi demek istiyorum! Şu gölgelendirmeye bakın! Kesinlikle kusursuz ve o çocuğun boya veya diğer malzemeler yerine makyaj ürünlerini nasıl kullandığını gördünüz mü?"
Shouta hoşgörüyle başını salladı. Her zaman Hizashi'nin sanatla ilgili tartışmalarını dinlemeyi severdi ve bu Hizashi'nin bunu gerçekten yapabileceği tek zamandı. "Katılıyorum! Bu yıl ilginç bir seçmeli sanat dersi vereceğiz!"
"Umarım öyledir!" Hizashi sandalyesinden atlayarak bağırdı. "Şimdiden hepsine bakalım! Çok heyecanlıyım!"
Hizashi kağıtları All Might'ın elinden aldı ve yüzü hızla soldu. "Ne var, Present Mic?" Diye sordu Nedzu endişeyle.
Shouta eğildi ve merakla Hizashi'nin omzunun üzerinden baktı. Gördükleri onu neredeyse zıplattı. Çok detaylı ve karanlıktı. Hepsi bu tür çizimlerle doldurulmuş birkaç kağıttı ve her birinin köşesinde küçük, dağınık bir baskıyla karalanmış bir isim vardı.
Shouta'nın tanıdığı bir isim.
Izuku Midoriya.
Birbiri ardına kağıtları taradılar. Her şey garip bir şekilde boğazını temizledi, ama önce Shouta konuştu. Hepsine "Bunları kimin çizdiğini biliyorum" dedi. "Midoriya İzuku, sıfır işaretçisini dokunmadan yok eden çocuk"
"Onu da tanıyorum, ama beni Yagi olarak tanıyor," dedi All Might, "Bunları ona teslim ettim,"
"Ve görünüşe göre başka birinin de aynı fikri vardı," dedi Nedzu onlara. "Ben o ilk yer sınavdan sonra bana gelip beni teslim için birlikte bağladılar çocuk vardı bu ,"
Masanın üzerine bir defter koydu. "Midoriya'nın, tarzı karanlık ve hastalıklı olsa bile sanatta harika olduğunu söyledi. Onu kabul etmem için yalvardı, bana kabul edilmesi gerektiğini söyledi, Bakugou bunun içinde ne olduğunu bile bilmiyor."
"Yani sanatı kendisi teslim etmedi mi? Başkaları onun için yaptı mı? Biliyor mu?" Shouta sordu.
"Eh, bunları onun için teslim edeceğimi biliyordu," Masadaki gevşek kağıtlara Her Şey Yapabilir işareti yaptı.
Hepsi çizimlere baktı ve sonra not defterine geçti. All Might'a verdiği çizimler kötüyse, defterindekiler de daha kötüydü. Hepsi de Hizaşi'nin etrafına doluştu.
Şeytanları gördüler. Bakugou'yu bir gülümsemeyle, kaşlarını çatarak, yüz buruşturarak, parlayarak, kaşlarını çatarak gördüm. "Bu çocuk bela gibi görünüyor," diye mırıldandı devam ederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu şekilde kötü bir şey
FanfictionIzuku Midoriya'nın Tuhaflığı ... tehlikeliydi. Dört yaşından beri gerçek kabusların ne olduğunu biliyordu. İblisler cehennemin askerleriydi ve onu eğlence olsun diye korkutmayı kendi görevleri haline getirdiler. Deriyi soymak, siyah sillouhette'ler...