19. Bölüm

95 8 4
                                    

All For One onu acımasızca deldi. İzuku'yu sabah dört civarında uyandırmış ve tüm zamanını onunla tartışarak geçirmişti. Uykudan uykulu olan İzuku, her zamankinden daha yavaştı. Kılıç vuruşları ve savuşturmaları daha zayıftı ve midesi her hareketinde zonkluyordu.

All for One, bugünkü motivasyonsuz tavrından memnun değildi. Kılıcının kabzasını acımasızca İzuku'nun midesine çarptı ve Izuku, karnındaki ağrı patlarken geriye doğru tökezledi.

Vizyonu kör edici beyazla patladı ve dünya eğilip dönerken sığ bir nefes aldı. İnerken kafası donmuş betona karşı çatladı. Izuku, kafasındaki zonklayan donuk acıyı duymazdan geldi ve yanan midesini kavradı.

"Ayağa kalk," All For One homurdandı. Sana eğitiminin bittiğini söylemiş miydim?

Izuku, titreyen bacaklarının üzerinde dururken kusma dürtüsünü bastırdı. Katanasını sıkıca kavradı ve vurdu. Saldırısı hızlı ve kesin oldu ve saldırısı düştü.

Ama önemli değildi. All For One akıl almaz derecede hızlıydı. Sanki bir sopadan başka bir şey değilmiş gibi kılıcı tokatladı.

Neyse ki İzuku silahını tuttu ve tekrar saldırmaya çalıştı. Kılıç beton bir duvardan başka bir şeyle karşılaşmadığı için dişleri birbirine geçti. Etrafında kırbaçlandı ve kendisine doğru fırlatılan kayalardan kaçınmak için zamanla kendini zar zor yere düşürdü.

"Quirk İzuku'nuzu kullanın"

Kılıcı tek bir düşünce olmadan yere çarptı. Güç onu kolayca karşıladı ve onu her çağırdığında, bunu yapmak daha da kolaylaştı. Cehennem ateşi onun etrafında dans edip kıvranıyordu ve donmuş cehennem alevlerini kucakladı. Onun gücü. Doğuştan hakkı. Alevleri mürekkep gibi siyah, ancak her buzdan daha soğuk.

Izuku bu sefer kontrolü kaybetme konusunda endişelenmedi. "Daha da güçleniyorsun," Hepsi Bir Arada, tüylü derisini geri çeken kocaman bir gülümsemeyle. "İyi,"

Her kelimeye beyaz nefesler eşlik ediyordu. Izuku, All For One'ın alevlerini göremeyeceğini biliyordu - Bastırıcısını çıkarmadan kimse onları göremezdi.

Hareketleri hızlı, ölümcül ve doğruydu. Bir vuruş yapmak için elini geniş bir kavis içinde salladı - Shigaraki'nin pek çok acı verici zamanlar yaptığı gibi -. All For One duruşunu değiştirdiğinde ve Izuku onu birkaç santim ıskaladığında şaşırmadı ya da hayal kırıklığına uğramadı. Kara ateşi onun hareketini takip etti ve kaybolmasına rağmen All For One'a çarptı.

Küçük, muzaffer bir gülümseme İzuku'nun dudaklarını köşelerde yukarı kaldırdı. Hepsi Bir Arada tökezlediğinde yangın çözüldü. Cehennem ateşi hiç ateş değildi. Rüzgar gibi, keskin, güçlü ve ölümcül davrandı. Kağıttan başka bir şey yokmuş gibi eti ve kemikleri kesebilir. All For One'a yaptığı tek şey, onu tökezletmesiydi.

Sözü edilen adam homurdandı, bir kez daha dengesine kavuştu. Izuku savunmacı bir duruşa geçti, dizleri büküldü ve elleri yaklaştı. Bir sonraki hamlesini yorgun bir şekilde izledi.

Onu takip edemeyecek kadar hızlıydı ve hiçbir uyarıda bulunmadan Izuku ayakları altından süpürülmüş olarak yere serildi. İzuku bir an nasıl nefes alacağını unutarak ağzı açık kaldı. Ciğerlerinin tekrar vitese geçmesi birkaç saniye sürdü ve keskin bir nefes aldı. Sonra All For One onu midesinde en zayıf olduğu yerden tekmelediğinde ağrı patlak verdi. Yarasının hala iyileşmeye çalıştığı yer.

bu şekilde kötü bir şey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin