"İşte bunları al, daha iyi hissetmeni sağlayacaklar." Hisashi'nin sözlerine inanmadı, ama yine de o öğleden sonra Kacchan'ı onu rahat bırakması için çok zaman geçirdikten sonra hapları bıraktı. Babası bir kereliğine evden çıkmasına izin verdi, ama yoluna bir iftira atılmadan. En yakın dükkana doğru ilerlerken kapı yavaşça arkasından çıtırdadı. Dün nihayet eskiz defterinin son birkaç sayfasını kullanmıştı ve aklı başında kalmak istiyorsa yenisini alamazdı.Izuku dükkana giden yolu ezbere biliyordu çünkü çocukken annesi için bir şeyler alırdı. Oradaki yol ıssız insanlardı ve İzuku, insan olmayan bir şey görene kadar bu yolu tercih etti . İlk başta bir korku parıltısı hissetti, ama kısa sürede rahatsızlığın gölgesinde kaldı çünkü yalnız kalmak istiyordu. Her zaman pusuda ve alay ediyorlardı ve Izuku bundan nefret ediyordu.
Hızını artırarak köşeyi hemen sonraki köşedeki küçük markete çevirdi. Ama o anda güç yürüyüşünün onun için çok fazla olduğu ortaya çıktı ya da belki ilaçlar sonunda devreye giriyordu. O karanlık figür, gri bir duman perdesine dönüşmeden önce varoluşa girip çıkıyordu. Izuku'nun dünyası kendi ekseni üzerinde yana yattı, ancak mide bulantısı saldırısıyla savaştı. Gerçekten yeni bir eskiz defterine ihtiyacı vardı.
İzuku onsuz yaşayamazdı, sanki bir kova buza batırılmış gibi hissettiği her seferinde bir tane olmadığını düşünüyormuş gibiydi. Karnındaki hastalıkla savaşır ve yeni defterini alır almaz en kısa sürede yakındaki bir parka giderdi.
Küçük dükkana girdi ve ihtiyacı olan şeyi hızlıca geri aldı. Kasiyer, dost canlısı bir mahalle kahramanı olan oğlu hakkında hiç durmayan hoş ve yaşlı bir kadındı. Izuku, sohbette doğru noktalara başını sallayarak ve ona iyi bir gün dilediğinde gülümseyerek onu şımarttı.
Siyah saçlı bir adam topuzun içine girdiğinde Izuku dükkandan ayrılıyordu. Saçları kıvırcıktı ve idare edilemez görünüyordu, ama Izuku yargılayacak biri değildi. Bir atkı ve eşofman giyiyordu, son derece rahat ve rahat görünüyordu. İzuku, adam yürürken ıslık çalarken, atkısından bir pençe çıkarken onu kıskandı. Izuku, ona yumuşak bir şey fırlatılmadan önce bir kaşını kaldırdı. Bu rastgele kıçlı kediyi uçuşun ortasında yakaladığı için tepki süresi bıçaktan daha keskin olduğu için şanslıydı. Tamamen siyahtı ve ezilmiş bir yüzü vardı.
İlk başta, kedi ona miyavlamadan önce birkaç saniye paniğe kapıldı. Omuzları gevşedi ve eşarbında kedi olduğu söylenen adam, İzuku'nun ellerindeki kara kütleye baktı. "Aşağı in salak, kabalık ediyorsun."
Izuku, kedinin ondan atlamasını bekleyerek hafifçe gülümsedi ama bu olmadı. Kendini İzuku'nun göğsüne kazdı ve mırıldandı. "Tamam o zaman beni görmezden gelin."
Adam dükkânın derinliklerinde gözden kayboldu ve Izuku kafası karışmış bir şekilde kediye baktı. Kedi elinde dinlendi ve daha da mırıldandı ve rahatlatıcıydı. İzuku hafifçe gülümsedi ve üzerinde süzülen bulanık görüntüyü zar zor fark etti. Görüşünün sınırlarında kaldı, bu yüzden çok fazla endişelenmedi.
Izuku, siyah saçlı adamın eninde sonunda kedisi için geri döneceğini umuyordu. Kolları yorulmaya başlamıştı ve o anda tek bir poşetle hazır kahveye benzeyen bir şeyle yeniden ortaya çıktı. "Çocuğu rahatsız etmeyi bırak, Eclipse. Eve gitme zamanı."
Kedi, kollarından çıkıp kolayca yere atlamadan önce İzuku'ya miyavladı. "Bunun için üzgünüm, kedilere alerjin yok, değil mi?"
Izuku şiddetle başını salladı. "Bu iyi. Tekrar özür dilerim, istediğini yapıyor. Görüşürüz sanırım," Ve ayrıldı.
Arkasından bakakaldı, kendi çantasını içinde defteriyle tutarak bıraktı. Sonra o da kedinin sağladığı sıcaklığı arzulayarak o adamın ters yönüne doğru gitti. Izuku her zaman bir evcil hayvan istemişti, ancak bariz nedenlerden dolayı onu asla Inko'ya taşımadı. Caddeyi kesti, caddenin karşısındaki parka yaklaştı, böylece bir süre oturup resim çizebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu şekilde kötü bir şey
FanficIzuku Midoriya'nın Tuhaflığı ... tehlikeliydi. Dört yaşından beri gerçek kabusların ne olduğunu biliyordu. İblisler cehennemin askerleriydi ve onu eğlence olsun diye korkutmayı kendi görevleri haline getirdiler. Deriyi soymak, siyah sillouhette'ler...