Izuku, annesinin ondan dünyadaki her şeyden daha çok nefret ettiğini fark ettiğinde on yaşındadır. Ayıklayıcı bir farkındalık, ama yine de gelmesi gereken bir farkındalık. Tuhaflığı yüzünden olabilir. Ya da babası onu terk ediyor. Kim biliyordu.
Tek bildiği, annesinin ondan nefret ettiği ve her ikisi de olmadığını bilmelerine rağmen ona tekrar tekrar Quirkless olduğunu söylediğiydi. Tuhaftı, ama İzuku kabul etmenin reddetmekten daha güvenli olduğunu anladı. Onun Quirk'inden bahsederken sayabileceğinden daha çok midesini tekmelemişti. Bu yüzden düşünebildiği tek şeyi yaptı ve Quirk'ini tamamen görmezden gelmeyi ve aynı zamanda ondan korkmayı öğrendi.
Yokmuş gibi davrandığı bir şeyden korkmak pek mantıklı gelmiyordu. Ama tuhaflığı hakkında dünyaya yalan söylemek de dahil olmak üzere annesinin ondan istediği her şeyi yapardı. Midoriya Izuku, tuhaf bir çocuk mu? Hayır hayır. Midoriya şüphesiz ve kesin bir şekilde Quirkless idi. Doğum belgesi söyledi. Kimliği söyledi. O bile söyledi, sadece onu yaptığı zaman da olsa .
Kimsenin ondan şüphe etmek için bir sebebi yoktu ve bundan dolayı minnettardı. Ondan ve annesinden şüphelenen tek kişi Bakugou'lardı. Sadece Mitsuki Teyze Izuku'nun tek kelime etmemesini tuhaf bulduğu için. Ne öğretmenlerine ne de Kacchan'a - çocuk her zaman ne düşündüğünü bilse de - kendi annesine değil. Yıllar boyunca Mitsuki ona neden hiç konuşmadığını sordu ve Izuku omuzlarını silkti. Okuyamıyor ya da yazamıyor gibiydi. O sadece...
Sadece konuşmaktan hoşlanmıyordu. Onu sinirlendirdi ve annesini kızdırdı. Annesinin kızması hoşuna gitmedi. Sessizleşip üşüyordu ve onu dövdüğü koridora sürüklerken tırnakları kafa derisine saplanıyordu. Sanki sesi bir tetikleyiciydi ve konuşmaktan tamamen kaçınmayı tercih ediyordu.
Yine de bugün, tüm kuralları izlemişti ve yine de yüzünü ters çevirmeye devam etti. Yanağı zonkluyordu ve ağrıyordu ve gözlerinin arkasında sıcak gözyaşlarının batmaya başladığını hissedebiliyordu. "Sana mutfağı temizlemeni söylemiştim!" Kadın titrek bir şekilde çığlık atıyor ve düşünce kollarından ve bacaklarından tüylerini diken diken etmesine rağmen kendini bodruma geri dönmeyi dileyerek buluyor.
Ona mutfağı temizlemesini söylediğini kesinlikle hatırlamıyordu, ama öfkesi köpürmeye başlamıştı. Ona tekrar vurması ve zemini fırçalaması için sert kimyasallarla dolu bir kova uzatması sadece bir an meselesiydi.
Ama bugün onun yanından geçti ve kendisi yakaladı, işe giderken minik elleri titriyordu ve kadın onu terk etti, aksi halde güzel olan yüzüne çirkin bir kaş çattı. Elindeki sünger çamaşır suyu kovasına batırılmıştı ve mükemmel temizliği olan zemini ovalamak için eğilirken koruyucu eldiven giyme zahmetine bile girmedi. Mutfak zemini beyaz fayanslardan yapılmıştı ve dürüst olmak gerekirse, çamaşır suyu ile derinlemesine temizlik yapmadan gidebilirlerdi.
Keskin çamaşır suyu kokusu burnuna vurdu ve gözlerini ovma dürtüsüne direndi. Çamaşır suyunun kokusu üzerinde her zaman baş döndürücü bir etki yarattı, ama onu itti.
Annesi çamaşır suyundan bayılmaktan daha korkutucuydu, bu yüzden mutfağı ve mutfak tezgahlarını hızlı bir şekilde temizledi. Çamaşır suyu kovasını lavabonun altında sakladı ve zemini süpürmeye geçmeden önce ahşap dolabı kapattı.
Yiyecek kırıntılarını ve yiyecek parçalarını çöpe atarak bir paçavra alıp tezgahları temizledi. Yiyeceklerin bir kısmı tezgaha oldukça iyi yapışmıştı ve kolu, tüm gunku temizlemek için kullandığı tüm enerjiyle yanıyordu. Annesi kanepeden yaklaşık bir saat sonra, tüm mutfağın lekesiz ve temiz olduğundan emin olduktan sonra kalktı. Beyaz düz tezgâhları inceledi ve ona bakmadan önce yere oldukça eleştirel bir bakış attı. Izuku kaçınılmaz acısını yuttu ve o tepki veremeden kımıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu şekilde kötü bir şey
FanfictionIzuku Midoriya'nın Tuhaflığı ... tehlikeliydi. Dört yaşından beri gerçek kabusların ne olduğunu biliyordu. İblisler cehennemin askerleriydi ve onu eğlence olsun diye korkutmayı kendi görevleri haline getirdiler. Deriyi soymak, siyah sillouhette'ler...