14. Bölüm

102 11 2
                                    

Dünya siyahtı ve yüzüyordu. Bu dünya gerçek dünya değildi, zihnindeki dünyaydı. Geçtiğimiz haftalarda Pazar günleri eğitim ve dövüşle doluydu. Görünüşe göre göğüs göğüse dövüşten mezun olmuş ve hatta silah eğitimini atlatmıştı. All For One ondan etkilenmiş ve görünüşe göre biraz bilgi vermeye karar vermişti. Yuuei'ye katılmaya başladığında, personel ve öğrenciler hakkında casusluk yapması gerekecekti. İstemese bile.

İşte o zaman casusluk eğitimi başladı ve ne olursa olsun ağzını nasıl kapalı tutacağını öğrenmesiyle başladı.

"Yuuei, bir casus olarak ortaya çıkarsan, cevaplar için sana işkence etmekten çekinmeyecek,"

All For One, iki hafta önce eğitim seansından sonra Izuku'nun Yuuei'deki amacını açıklarken söylediği şey buydu. Izuku'nun kılıcının kabzası ellerinden kayıp gidiyordu, elleri ve vücudu terle kaplanmıştı. Bu adama hayır diyemezdi. Bu dünyada hiçbir seçenek yoktu, sadece emirler vardı. Sonraki hafta Mysterio ile tanıştı. Düz siyah saçları vardı, çenesinin hemen altından kesilmişti. Ona bir sandalyeye oturması talimatını vermişti. Oda, hastanedeki bir hasta odası gibi parlak bir şekilde aydınlatılmıştı, ama burası bir hastane değildi. Bu cehennemdi ve kızın ellerini gözlerinin üstüne koyduğu an fark etti.

Bu kızlara Quirk Nightmare adını verdiler. Ne kadar zamandır onun esaretinde kaldığı, dehşet içinde koştuğu ve kendi zihninin içinde ağladığı hakkında hiçbir fikri yoktu. Ve bugün aynı kızla aynı odada, aynı sandalyeye oturdu.

Dünya saf siyaha erimişti. Korku onu neredeyse anında ele geçirmişti, ama paniklemeyi düşünmeden hemen önce dünya ortaya çıktı. Gri ve kirli olan ilk duvarlar ortaya çıktı. Yerler aynıydı ve bu oda sadece bir ipte gevşekçe asılı duran ampulle aydınlatılıyordu.

Izuku bir sandalyeye bağlanmıştı ve vücudu çoktan kesik ve morluklarla parçalanmıştı. Başı zonkladı ve birkaç parmağı eksikti. Cerrahi aletlerle dolu bir tepsi, kopuk parmaklarıyla birlikte yakınlarda duruyordu. Her enstrüman zaten onun kanıyla lekelenmişti.

Geçen hafta aynı Kabusu görmüştü ama sona ermeden bu kadar ileri gidebilmişti. Şimdi kaldığı yerden devam ettiğini fark etti. Ve ona pek de iyi görünmüyordu.

Sorularıma cevap vermek için otuz saniyen var, genç Midoriya. Efendin kim Yuuei'yi neden gözetliyordun? "

Izuku, darmadağınık ve ıstırap içinde yanıt vermedi. Sanki ağzı dikilmiş gibiydi ve acının bitmesini ne kadar istese de hiçbir kelime oluşmuyordu.

All Might diğer elini sıkıca tutarken, diğer elinde bir pense kullanıyordu.

"Haydi! Bana cevap ver!" Ama yapamadı. O yapamadı .

Izuku, pense işaret parmağının etrafına kenetlenirken korkuyla kocaman gözlerle izledi. Tüm Might bir nefes bekledi ve sıkıldı ve parmağının eklemlerinde ağrı patladı. Izuku acı içinde eğildi, çenesini o kadar sert sıktı ki dişleri ve çenesi ağrıyordu. "Elbette parmaklarına değer veriyorsun, genç Midoriya? Neden birkaç soruyu cevaplamıyorsun?"

İzuku titreyen bir nefes alarak denedi. Denedi ve denedi. Boğazına bir şey sıkışmış gibiydi ve hiçbir şey söyleyemiyordu. Vücudu ve zihni ona ne kadar çığlık atarsa ​​çıksın,   sırf acının çabucak sona ermesi için her şeyi dök . İğrenç bir yırtık ve patlama sesi duyuldu ve Izuku acı ona şimşek gibi çarptığında bakmaya cesaret edemedi.

bu şekilde kötü bir şey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin