20. Bölüm

74 10 0
                                    

Shouta o gece Midoriya için endişelenerek yatakta oturdu ve endişelenerek uyandı. Yüzünde, göğsünde ve omuzlarında morluklar. Çocuğu gömleği çıkarılmış halde gördüğünden beri midesinde hastalıklı bir korku hissi vardı.

Yataktan kalkarken berbat görünmüş olmalı.

Hatta Hizashi, sabah kahvelerini hazırlarken küçük boş dairelerinde yorum bile yaptı.

"Hey, Shouta ..." Hizashi başladı, "İyi misin?"

Shouta derin bir iç çekerek başını salladı. "Hayır, değilim"

"Bir şey için endişeleniyor musun?"

Başını salladı ve tek seferde bütün bir fincan kahveyi yere indirdi. Hizashi, ona temkinli bir bakış attı ve tereddütle onunkini yudumladı. Kocası sessizce bekledi, Shouta'nın kafasında önemli bir şey olsaydı eninde sonunda ona söyleyeceğini çok iyi biliyordu.

Başını salladı ve dağınık saçlarına elini uzattı. "Dün Midoriya ile bir sınıfın vardı. Acı çekiyormuş gibi mi görünüyordu ... Bilmiyorum, değil mi?"

"Hayır, ama kastettiğin buysa yüzünde kocaman bir çürük vardı."

Bağırtı omuz silkti. "Temel dövüş eğitimi yapıyorduk ve gerçekten iyi gidiyordu. Bu, diğer öğrencilerimden biri karnına tekme atıp dikişlerini yırtıp açana kadar, olduğunu bile bilmiyordum."

"Neden dikiş attı? Onu İyileştirici Kız'a götürdün mü?"

"Yaptım ve hiç de iyi karşılamadı," diye başladı Shouta, "Kimsenin ona dokunmasını istemedi ve bir noktada onu tutmak zorunda kaldım. Sonra Kurtarma Kızı bana çok yorgun olduğunu söyledi iyileşmek için. Yarasına bir baktık ve ne olduğunu biliyor musunuz? "

Hizashi haklı olarak endişelenerek kaşını kaldırdı.

Shouta, duvardaki saate bakarak kocasıyla göz teması kurmaktan kaçındı. "Birisi midesine kötü adam kelimesini kazmış. İyileşen Kızın yapabileceği tek şey dikişlerini yeniden yapmaktı. Kendisi yapmış gibi görünüyordu. Bunu ona kimin yaptığını bize söylemeyi reddetti ve bunu düşünmeden edemiyorum. "

Hizashi gerçekten solgun görünüyordu ve ona söylediği için neredeyse kötü hissediyordu. Sonra Hizashi dudaklarını ince bir çizgiye bastırdı. "Ona ilaç verdin mi? Annesiyle temasa geçtin mi? O iyi mi?"

Shouta, "Emin değilim, ama annesine ulaşmayı denedim. Doğrudan sesli mesaja gitti ve babasının numarası da öyle," dedi Shouta. "Ondan sınıfa erken gelmesini istedim, böylece yapabilirim ..."

"Orada olmak istiyorum, acele et Shouta! Hadi gidelim! İyi olup olmadığını görmem gerek!"

Shouta hafifçe sırıttı ve çabucak giyindi. Her ikisi de Midoriya'yı kontrol etmek için biraz fazla hevesli görünüyorlardı, arabasına binip araba yolundan çıkıp Yuuei'ye doğru yola çıktılar.

bu şekilde kötü bir şey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin