ʙᴇꜰᴏʀᴇ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ:
※ TW: homofobia.
※ ship — drarry.
※ alternative universes — nonmagic au, highschool au.
※ niektóre postacie są ooc (out of characters), nie wszystko jest zgodne z oryginałem.
ᴄʜᴀʀᴀᴄᴋᴛᴇʀꜱ:
cechy i role postaci zostaną przedstawione w oddzielnym rozdziale. tutaj muszę wspomnieć o niektórych sprawach:
※ harry, draco, pansy, ron, theo, vincent, gregory mają po 17 lat, chodzą do 3 klasy liceum Hogwart.
※ hermiona i astoria są bibliotekarkami, granger ma 19 lat, dorabia w bibliotece i studiuje prawo, greengrass ma 22 lata, również dorabia, studiuje biotechnologię.
※ blaise ma 18 lat.
※ w książce występuje jedna oc – florence. jest starszą siostrą harry'ego, ma 23 lata.
ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ᴘʀᴏʟᴏɢᴜᴇ:
Kiedy Draco i Pansy mieli po czternaście lat, jak co roku pojechali na organizowany przez ich region, trzytygodniowy obóz. Oprócz nich, pojechało jeszcze trzech znajomych z wioski Malfoy'a, któremu się podlizywali, ponieważ jego rodzice byli dość bogaci, a wywnioskowali to po jego ubraniach i po jego manierach. Nie przeszkadzało mu to, bo traktowali go jako kogoś, kto jest wyżej w hierarchii nastolatków, a do tego dawali mu od siebie tyle odpoczynku, ile potrzebował.
Właśnie w czasie, kiedy dawali mu od siebie spokój, ten chodził do domku starszych o kilka lat chłopaków. Siedział tam zwykle do ciszy nocnej, kiedy już wszyscy musieli wracać do własnych, tymczasowych zakwaterowań. Przez te kilka godzin rozmawiali o najczęściej jeszcze niezrozumiałych Draco rzeczach i grali w butelkę na same wyzwania.
Pewnego dnia, kiedy Draco prosił kolegów o spokój, oni zostawili go, ale kiedy ten odwrócił się i zaczął iść do domku starszych, oni zawrócili i zaczęli go śledzić. Obserwowali go kilka godzin z bezpiecznej odległości, odkrywając co robił u tych dziwnych gości.
Nie spodziewali się, że zobaczą Draco całującego się ze starszym o dwa lata chłopakiem w ramach butelkowego wyzwania. Od razu pojawiły się pomiędzy nimi pytania, czy zapytać Malfoy'a, o co chodzi, czy rozpowiedzieć całemu obozowi, czy też poczekać na więcej dowodów. Wybrali oczywiście trzecią opcję i od tamtego wyzwania zaczęli go regularnie śledzić po ich rozłące.
Przez następny tydzień obozu, chłopak o imieniu Ethan, czyli ten, który pocałował tamtego dnia Draco, dziwnie się do niego zbliżał, obcałowywał jego szyję, całował go w usta i nazywał to miłością. W ten sposób Malfoy i Ethan Brettman zaczęli swoją wakacyjną, miłosną przygodę. Młodszy nie miał pojęcia, czym naprawdę jest miłość, dlatego naiwnie wierzył szesnastolatkowi, że ma rację i że jest doświadczony w tych sprawach. Na wycieczki chodzili za ręce, zawsze gdy organizatorzy kazali się rozdzielić na grupy trzyosobowe lub w pary, to Draco zawsze lądował w zespole z Ethanem i jego kolegami. Z jednej strony był przygnieciony i totalnie zatracony w jego miłości, a z drugiej strony chciał od nich uciec jak najszybciej i najskuteczniej, lecz nie umiał poprosić o pomoc.
Nawet nie wiedział, że wszystkie pocałunki i czułe gesty zostały sfotografowane przez Vincenta, Gregory'ego i jakiegoś innego chłopaka, który żeby nie podpaść Draco, niezbyt w tym uczestniczył, tylko użyczył im swojego aparatu. Crabbe i Goyle chcieli po prostu zemsty na chłopaku, który się nimi wysługiwał, choć nawet nie zauważali jego smutnego wyrazu twarzy, z jakim budził się każdego dnia.
Kiedy już mieli wystarczająco zdjęć, od razu zabrali się do rozpowiadania wszystkim o tym, że Draco Malfoy jest czternastoletnim, nieszanującym swojej rodziny, obrzydliwym gejem. Uczestników było tylu, że prędko rozeszły się plotki i Draco przez ostatnie trzy dni wycieczki przeżywał istne piekło. Wszędzie słyszał swoje imię lub słowa takie jak „pedał", „gej", „obrzydliwy". Od razu zerwał kontakt ze starszymi chłopakami, lecz za nic ich nie obwiniał. Po prostu powiedział, że nie mogą już się ze sobą zadawać, a oni tylko go wyśmiali i odeszli. Zostawili go prawie zapłakanego w domku, w którym wszystko się zaczęło.
Nie wychodził ze swojego zakwaterowania prawie wcale, choć i tam słyszał różne bluźnierstwa w jego stronę, ale dzięki Pansy i tak było ich mniej, bo towarzyszyła mu wiernie przez cały czas i pocieszała. Ona powiedziała jednemu z organizatorów, swojemu wujowi, o zaistniałej sytuacji, a ten chociaż na obozie uciszył sprawę, grożąc różnymi karami, których dzieci nie znosiły.
Niestety, Vincent i Gregory, wróciwszy do wioski, w której mieszkał Draco i Pansy, rozpowiedzieli innym kolegom i koleżankom o „gejostwie" jednego z bogatszych chłopców. Ich miejsce zamieszkania było na tyle małe, że po tygodniu rozeszło się wszędzie, bo wszyscy się tam znali. Każdy codziennie rozmawiał z listonoszem, kwiaciarką, czy też bibliotekarzem, dlatego plotki rozeszły się dość prędko.
Draco tylko modlił się w duchu, aby rodzice się nie dowiedzieli. Bał się ich reakcji.
Na jego nieszczęście, powiedziała im o tym mama Pansy, która dowiedziała się właśnie od swojej przyjaciółki kwiaciarki. Od razu pobiegła do domostwa sąsiadów i z obawą o psychikę Draco, zapytała, czy wszystko z nim w porządku. Uwielbiała tego chłopca i nie miała nic przeciwko innym seksualnościom, ale słysząc o znęcaniu się w całej wiosce, serce zabiło jej szybciej z nerwów. Nikt nie spodziewał się reakcji państwa Malfoy.
CZYTASZ
◜gentle-minded◞ drarry
Fanfiction╭₊ Iଓ ʚ 𝙶𝙴𝙽𝚃𝙻𝙴-𝙼𝙸𝙽𝙳𝙴𝙳 ɞ ❛back away from me, don't you think that i am disgusting?❜ zawieszone! !tw: w opowieści występują elementy homofobiczne! Draco Malfoy przez całe życie był nienagannie zachowującym się dzieckiem, otwartym na nowe...