characters.

101 13 3
                                    




ᴍᴀɪɴ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ:

draco.
rebel.

jako dziecko był respektowany przez rówieśników, dopóki nie rozeszły się plotki, że mając czternaście lat, na letnim obozie, umawiał się ze starszym o dwa lata chłopakiem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

jako dziecko był respektowany przez rówieśników, dopóki nie rozeszły się plotki, że mając czternaście lat, na letnim obozie, umawiał się ze starszym o dwa lata chłopakiem. od tamtej pory wszyscy się od niego odwrócili, on się zbuntował, rozjaśnił włosy do jasnej platyny i zaczął wdawać się w bójki. została mu tylko pansy, która akceptowała wszystkie jego decyzje i wspierała go wtedy, kiedy potrzebował pomocy. z charakteru jest oziębły i introwertyczny, odgania od siebie nowe osobowości, jest uparty i ciężko go przekonać do zmian, które prędzej czy później muszą zajść.

harry.
almost famous.

w towarzystwie od zawsze w cieniu starszej siostry, florence, lecz w domu zawsze kochano ich dwójkę na równi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

w towarzystwie od zawsze w cieniu starszej siostry, florence, lecz w domu zawsze kochano ich dwójkę na równi. lubi zawierać nowe znajomości, ale tylko z osobami tajemniczymi, którymi się zainteresuje. często chodzi do biblioteki i godzinami rozmawia z ronem i hermioną, analizując osoby, które mogłyby się okazać idealne do nowej znajomości. udaje głupkowatego, w rzeczywistości jest jednak bardzo inteligentny, jest namolny, miły i wiecznie uśmiechnięty, bez względu na sytuację.

pansy.
a very good friend.

mieszka obok draco, wspiera go w każdej decyzji

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

mieszka obok draco, wspiera go w każdej decyzji. jeździła z nim na letnie obozy i ukrywała przed kadrą wszystkie przewinienia swojego przyjaciela, bo była bratanicą organizatora. zwykle na lekcjach siedzi z draco, a na przerwach ucieka w zaciszne miejsca, takie jak dwór czy biblioteka, choć to drugie wiele rzadziej. interesuje się modą i to ona doradziła draco metamorfozę, gra na ukulele. jest elegancka, marzycielska, dba o dobro draco.

ᴏᴛʜᴇʀ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ:

florence.
siostra harry'ego. jest od niego starsza o sześć lat.

ron.
szkolny przyjaciel harry'ego. bezskutecznie próbuje sobie znaleźć chłopaka i narzeka na to, że żaden go nie chce, a tak naprawdę to on ma swój specyficzny typ.

theo.
bliski kolega pansy i sąsiad rona.

blaise.
starszy o rok, nieuczęszczający do ich szkoły kolega rona z internetu.

hermione.
bibliotekarka, niewiele starsza od harry'ego i rona, których jest przyjaciółką i codziennie szeptem obgadują ludzi w określonym stoliku, który zawsze zastawia książkami.

astoria.
bibliotekarka, o dwa lata starsza od hermiony, skrycie w niej zakochana. zwykle przesiaduje ze swoją młodszą siostrą daphne. uwielbia książki o miłości i czasem na siłę czyta siostrze różne opowieści miłosne, aby ją zdenerwować.

daphne.
młodsza siostra astorii, chodzi do klasy o rok niższej niż draco. obrzydza ją miłość i odsuwa każdą książkę o miłości, którą jej poleci siostra, z którą siedzi na przerwach w bibliotece przy ladzie.

vincent.
oprawca draco, najbardziej mu dokucza i wyzywa od gejów.

gregory.
drugi oprawca draco, prawa ręka vincenta i jego podpórka.

◜gentle-minded◞ drarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz