final

34 6 0
                                    

Gece boyunca tavanı izledim . uyku tutmuyordu bir türlü niye mi ? Bugün yine seans vardı . Bu bir hafta nasıl geçmişti derseniz aynıydı benim için sadece Esatın Halüsinasyonlarını daha sık görmeye başladım yine kendimi tutamayıp konuştum ,  dokunmaya çalıştım , ama hiçbirinde onu hissetmedim .

Yatağımdan doğrulup dolabımın önüne geldim herhangi bir tişört alıp üstüme geçirdim pantolon da giyip odadan dışarı çıktım annem ortalıkta görünmüyordu " anne " diye seslendim ses gelmeyince evi dolaşmaya başladım . " anne ödüm koptu ses gelmeyince " dedim yatak odasının balkonunda oturmuştu " korkacak ne var kızım " dedi tabi o bilmiyordu en sevdiğini kaybetmenin verdiği acıyı . Esattan sonra anneme de bir şey olsaydı bu benim sonum olurdu çünkü bu beden bir acıyı daha kaldırmazdı ama aynı şeyi babam için söyleye bilir miydim , bilmiyordum .

O da hazırlanınca evden çıkıp kliniğe gittik . sıra bana gelince yine tek başıma içeri girdim . Doktorum Işıl hanım yine güler yüzlü ifadesiyle karşımdaydı . " hoş geldin Bernacım " dedi , bir şey demeden geçip yerime oturdum çünkü hoş gelmiş degildim .
" ee nasılsın " dedi bu sefer ne sorarsa sorsun direk cevaplayacaktım ne kadar çabuk biterse o kadar erken kavuşurdum.

" kötüyüm " dedim gerçektende kendimi çok kötü hissetdiyordum.
" cevap vermeye mi karar verdin " dedi , verdiğime göre öyle yapmış oluyordum. " en baştan başlayalım mı ? " dedi sadece kafamı salladım az önceki kararımdan eser yoktu. " sor istediğini " dedim çünkü nereden başlayacağımı bilmiyordum.

Kafasını sallayıp " seni bu hale getiren sebeb nedir " dedi bir kaç dakika düşündüm ve " nişanlım " dedim bunu söylerken bile kalbime binlerce ok saplandı sanki . " ayrıldınız mı ? " diye sordu evet ondan ayrılmıştım ve yaşadığım süre boyuncada ayrı kalacaktım . " Öldü " dedim sol gözümdeki yere düşen damla ile , " başın sağ olsun , ne zaman " " 6 ay önce " dile kolay 6 ay 180 gün 4320 saat onsuz geçen bir dakida daha.
"Nasıl kaybettin" dedi , kafamı aşağı indirdim " Berna " ismimi duyunca kafamı kaldırdım yine Esat gelmişti hiçbir şey yapmadan doktora döndüm " ben öldürdüm " dedim bunu söylememle gözleri şaşkınlıktan büyüdü bir şey diyemedi.

Esat'ın halüsinasyonuna baktığımda
" beni sen öldürmedin " diyordu gerçek olmadığı ne kadar da belliydi çünkü Esat ona karşı yapılan hataları asla affetmezdi , ben de bir anlık hata yapmıştım ve o artık yoktu , masanın üstündeki peçeteden aldım akan gözyaşlarımı sildim . " en baştan anlatmak ister misin ? " dedi kafamı salladım " sigara içebilir miyim ? " dedim sigaraya Esattan sonra başlamıştım " nasıl rahat hissedersen"  dedi çantadan çıkarıp yaktım bir tane ve anlatmaya başladım " iki buçuk sene önce tanıştık ekibime gelmesiyle , o da benim gibi askerdi " bunları söylerken çok zorlanıyordum çünkü ilk defa birine anlatıyordum.
" ekibe ilk geldiğinde önemsemedim sıradan askerdi işte bana göre " elimdekinden bir nefes daha alıp
" bir , bir buçuk ay boyunca aramızda komutan asker ilişkisi vardı , sonra toplum içerisinde ona uzun uzun baktığımı fark ettim bunu niye yaptığımı sordum kendime cevap veremdim , ya da vermek istemedim çünkü o  zamana kadar hiç sevgilim ya da aşık olduğum olmadı , neyse ben kendime zorlada itiraf etsem Esata aşık olduğumu kabul etmiştim bir iki ay sonra bana olan tavırları değişti sanki " " ne gibi "  " bana iltifat etmeye , bir şey olunca benden beni korumaya , çatışma sırasında ne kadar emir versem de sürekli önümde yer almaya başladı " bunları anlatmak çok güzeldi gözlerimi silip kaldığım yerden devam ettim " sonra bir gün yine göreve çıktık dağların içinde dağıldık ne hikmetse yanımıza pusula almayı unutmuşuz ikimizde gruplara dağıldık... ikimiz dağda gezerken beni itiraf etti o an dünyalar benim olmuştu. Görevden dönerken sevgiliydik " yine ağlama krizim tutmuştu " daha fazla anlatamıyorum en sona geliyorum " dedim bir sigara daha yakıp " sekiz nişanlıydık iki ay sonra da evlenecektik altı haftalık hamileydim Esata daha söylememiştim , uzun zamandır peşinde olduğumuz bir adamın izi bukduk bütüp ekip hazırlanıp helikopterle  yola çıktık gideceğimiz yere varıp bölgeye dağıldık peşinde olduğumuz adamı tam öldürecekken Esat ekipten birinin kafasına silah dayamış şekilde önüme atladı " ayağı kalkıp odada birkaç adım attım yerimde oturamıyordum " Esat n'yapiyorsun dedim n'yaptığımı görüyorsun vurusan vururum dedi ben sadece baktım olayı kavramaya çalışıyordum o an onun hain olduğunu öğrendim düşünsenize Aşık olduğunuz , karnınızda ki bebeğin babası hain çıkıyor o an bunları düşünürken ekip arkadaşlarım Esatı vurmak için izin istiyordu , Esatın elinin altındaki adam komutanım diye bağırıyordu ve yanlışlıkla Esata ateş ettim o an  " hıçkırık seslerim odada yarkılanıyordu istemsiz şekilde öne gidip geliyordum " ben o an sadece durdum 10 15 saniye sonra ne yaptığımı anladım silahımı yere atıp Esatın yanına koştum kafasından kanlar akıyordu hemen nabzına baktım atmıyordu kafasından tutup kaldırdım kollarımın arasına aldım ses tellerim yırtılana kadar adını haykırdım " " isterseniz durun artık "
Ne dediğini umursamadan " sonra onu gömdüm karnımdakini onunla beraber topraga verdim " " aldırdın mı ? " kafamı hayır anlamında salladım " üzüntüden düşük yaptım , sonra meslekten istifa ettim ben düşman bile olsa artık kimseye silah tutamam " dedim " her şeyi anlattığıma göre artık gidebilir miyim ?" dedim karşımdaki kadının da gözleri dolmuştu sadece kafasını salladı eşyalarımı alıp dışarı çıktım annem yoktu önemli bir şey oldu diye arabama koştum direk eve sürdüm.

Kapıyı açan olmayınca anahtarla girdim evden kan kokusu geliyordu umarım tahmin ettiğim olmazdı koşarak yatak odasına gittim babam yerde kanlar içinde yatıyordu " baba "diye bildim sadece diğer odaya baktığımda annemin tavana asılı bedenini gördüm , görmemle haykırmam bir oldu " ANNEE" gidip bedenine dokundum buzdan farksızdı " anne , anne ANNEE " bu son haykırışımdı annemin yanından çıkıp mutfağa gittim kaşıklıktan kasap bıçağı alıp odama geldim yere uzanıp bıçağı tüm gücümle kalbime sapladım nefesimin kesilmesi ile Esata kavuştum ...
                              (Son)

Finali böyle yapmak istemedim ama elimde olmayan sebeblerden dolayı final yapmam gerekti bu hesabı kapatıyorum @kaosunkizi90 hesabında aktif olacağım ve oradan başka kitaplar yazacağım. Bu zamana kadar okuyan herkese teşekkür ederim bir kullanıcıdan bahset

KATİL (BiTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin