sposób 1

2.2K 80 5
                                    

Harry Potter. Dawny wróg czarnego pana mieszka z nim po zawarciu rozejmu. Potter postanowił go zawrzeć z oczywistych (dla siebie) powodów. A mianowicie Riddle mu sie podoba. I to nie jest szczenięce zauroczenie. Podoba mu się on już od 2 roku gdy ujżał wspomnienie z dziennika. Więc postanowił spróbować skraść jego serce. Pierwsza misja była prosta. Wystarczyło upaść na Riddla tak aby wylądowac twarza kilka centymetrów od jego twarzy. Z koniecznoscią bycia nagórze. Okazja napatoczyła sie dość szybko i nieoczekiwanie. Tom szedł korytarzem a Potter siedział w pokoju z otarymi na oścież drzwiami. Podskoczyl szybko do drzwi gdy uslyszał kroki i gdy Czarny pan przechodził obok nich Harry niby przypadkiem wpadl na niego powalając go na ziemie. Ha! Udało się był tak blisko twarzy Marvola ze miał nieokiełznaną ochote pocałować go w jego malinowe usta. Opamiętał się szybko nie chciał przeciez przesyraszyć Riddla więc leżał na nim udając że jeat zakłopotany po jakis kilku minutach poderwał sie na nogi i podał starszemu ręke aby mógł wstać.
-emmm przepraszam? To był wypadek.- powiedział zielono oki.
-tak bardzo przyjemny wypadek.- mruknoł riddle.Potter myślał że się przesłyszał
-słucham?-
- mówię że nic nieszkodzi- tak tak bo ja głuchy
-dobrze to ja ide już. Do zobaczenia Tom-
- tak do zobaczenia.-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jak podoba się rozdział?

jak skraść serce toma na 10 sposobów?/ tomarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz