chapter 32. the end.

422 45 1
                                    

ăsta va fi ultimul capitol pentru că numai am idei cu ce aș mai putea scrie plus că mi-am pierdut tot interesul. o să încep o carte cu ___ x reader dar încă nu sunt sigură cu cine voi face.
aș fi vrut să o fac în engleză dar încă nu știu așa bine engleză pentru a face o carte. (-""-;)

then see ya

yoongi își termină de împachetat tot ce considera că i-ar fi trebuit pentru "vacanța" pe care hoseok și-o dorea atât de mult.

hoseok îi dădu mesaj spunând că într-o oră va fi în fața blocului(sau casa? tbh nu-mi amintesc) sau pentru a porni spre mare

cum lui yoongi îi era indiferent unde ar fi mers, hoseok a decis pentru amândoi să meargă la mare.

nu putea spune că e așa fan mare pentru ocean sau chestii de genul dar pentru hoseok făcea o excepție.

time skip..

auzi claxonul mașinii lui hoseok, își luă bagajul și alergă spre mașina lui, hoseok ajutându-l să pună totul în portbagaj.

-gata de plecare?

-o spui de parcă mergem pe alt continent*râse yoongi*

se urcara în mașină și porniră la drum, în jur de 5-6 ore trebuiau să meargă deci va fi un drum destul de lung.

time skip...

yoongi adormise pe drum așa că atunci când au ajuns a trebuit să-l trezească, cu chiu cu vai, dar reușise.

era chiar foarte distractiv pentru yoongi la mare spre surprinderea lui, poate fiindcă era cu hoseok? nu se aștepta să fie așa energic, se comporta ca un copil, zici că era o altă persoană, chiar nu părea ca un asasin.

mai aveau 2 zile aici până când cele 2 săptămâni libere a lui hoseok se terminau, și mâine dimineață plecau de aici.

chiar s-au simțit bine aici și hoseok s-a simțit de parcă a renăscut, chiar avea nevoie de o pauză

se plimbau pe malul mării, la apus, ținându-se de mână.

amândoi se gândeau la momentul când toată fericirea asta se v-a termina, amândoi știau că nu va ține pentru totdeauna dar încercau să se bucure cât mai mult.

lumea asta nu e una fericită, și totul se v-a sfârși cândva...din păcate.

-Te iubesc

-Și eu te iubesc..

sfârșit.

acum că am terminat și cartea asta mă simt însfârșit liberă. deși încă vă mai datorez cărți care sunt în ciorne

vă multumesc mult pentru că a-ți citit In love with a criminal, chiar mi-a plăcut ce am făcut la început dar acum nu cred că mai se leagă chestiile unele cu altele.

oricum, ne vedem la următoarele cărți, see ya🏃🏻‍♀️

In love with a criminal?//sopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum