-Yoongi...nu schimba subiectul, te-am întrebat ceva..
-D-dar...nu am plâns..
Hoseok nu era așa de prost încât să-l creadă, dar se gândi să-l lase în pace, piticania asta era foarte încăpățânată.
-Cum spui tu piciule-Nu sunt un pici, ești tu prea înalt *se încruntă la roșcat*
-Vorbește 1.70 *spuse și-l ciufuli*
-În primul rând am 1.71! Nu-i vina mea că ai tu 1.85,turnul Eiffel!
Au continuat să-și dea replici până au rămas fără, sau mai bine zis Yoongi, care acum era nervos pe cel mare pentru că roșcatul câștigase 'cearta'
-Ești mai rău ca un copil.
Aish! Iar te-ai îmbrăcat subțire? N-ai haine groase omule?-Bla bla–
Puteau începe iar o ceartă banală, dar telefonul lui Hoseok bazai a mia oară pe ziua azi.
Era de la Minho. Iar au treaba de-aia, vă prindeți voi.-Trebuie să plec*spuse și dă să plece, dar Yoongi îl opri*
-T-treaba de-aia..? *se uită la el cu ochii ca de cățel plouat, deși el era ca o pisică*
-Pf, da...promit că mă revanșez mâine
Îl luă rapid în brațe și începu să fugă spre ieșirea parcului. Era seară, ce treabă avea la ora asta? Tot ce spera era ca Hoseok să fie bine.
Yoongi nu știa cât de bine se pricepea Hoseok la asta, și nu ar trebui să-și facă griji.Dar era un început bun, îl luase în brațe. Dar sigur nu simte nimic pentru cel mic...sunt doar prieteni, din păcate doar prieteni, nu...?
*****
-Nu, nu, nu! *spuse Yoongi imbufnat*
Cum îi promisese, Hoseok îl scoase pe cel mic la un film, dar Yoongi nu voia la film horror, dar cel mare voia. Înnebunea cu Yoongi.
-Hai Yoongi. Te rog.
-No bine*spuse și io luă în față, Hoseok dând dezaprobator din cap, urmând să fugă după el*
Yoongi fusese mai mult de jumătate de film cu capul în popcorn, în timp ce Hoseok râdea de el. Nici nu stiu de ce au mai fost la cinema, puteau face asta și acasă. Dar, ar fi fost ciudat pentru amândoi...
****
Yoongi era în drum spre casa lui Namjoon, cu Pufi în brațele lui, motanul dormind. Voia să le facă o vizită 'părinților săi' cum le spunea el.
-Când o să ai de gând să-i spui?
-Nu o să-i spun prea curând, poate niciodată, înțelege!
-Dar–
-Niciun dar Joon, nu o să-i spun lui Yoongi niciodată că simt ceva pentru el și punct.
Yoongi era chiar în pragul ușii, stând cu gura între deschisă, holbandu-se la cei doi. Aude prost, așa-i..?
————
Sper că o ieșit cevaa, să sperăm că voi pune capitole și la celelalte cărți ))))
Lmfao îl am din nou crush pe crushul din trecut XXXXDDDDDD
CITEȘTI
In love with a criminal?//sope
Romantik"-Cum ai reacționa dacă ai afla că persoana de care ești îndrăgostit e un criminal?- Își întrebă Yoongi cel mai bun prieten"