chapter 11

622 67 20
                                    

Yoongi intră cu o viteză de nedescris în casă, trantind ușa după el.
Săracul Pufi, se speriase de la acea bufnitura puternică, fugi spre Yoongi care se prelinse pe perete în jos, începând să plângă.
Nici el nu știa de ce, de frică, de tristețe, de vinovăție..?

El era de vină din cauză că Hoseok se simțea prost?
E prima dată când se îndrăgostește și i se întâmplă asta. La dracu cu tot cu dragostea și sentimentele astea stupide.
Dacă Hoseok îl va răni cum se v-a mai îndrăgosti el de altcineva? V-a rămâne cu gândul acela că toată lumea îl va răni și așa va fi singur restul vieții.

Și câte prostii gândea Yoongi. Era adevărat, chiar era de crezut că ceea ce a zis Hoseok e într-un mod rău, dar nu știa el să se exprime.

Nu voia să-i spună lui Yoongi ce simte pentru că dacă acesta l-ar refuza ar arăta ca un prost în fața lui, așa că mai bine păstrează pentru el, sigur îi va trece într-o zi.

Și cât se înșela roșcatul...

*****

-JUNG HOSEOK VINO AICI ÎN MOMENTUL ĂSTA!! *țipă Jin din toate puterile, Namjoon știind ce va urma. Și el primea predică aproape zilnic pentru că mereu strica ceva*

Hoseok se ridică alene din pat, abia ce s-a trezit. Nici nu-și amintea ce făcuse aseară.
Merse până în sufragerie, unde erau Namjoon și Jin, sau cum le spunea el "IQ148 și eomma tigaie", are și el partea lui ciudată.

-Nenorocitule! Cum ai putut să-mi rănești copilul?!

-Ce? Aveți copii? *spuse somnoros uitându-se ba la Joon, ba la Jin*

Jin și Namjoon erau singurii care îi lăsa să țipe la ei, până la urmă îi sunt ca niște părinți, nu le-ar face rău niciodată. Și putem face și o excepție pentru Yoongi, dar asta încă nu este sigur.

-Nu comenta! De parcă nu știi despre ce vorbesc! A venit azi Yoongi la noi acasă cu ochii umflați spunându-ne că ai țipat la el, și că îl urăști!

-Ce–?

Yoongi, ochi umflați, a plâns, să îl urască? Ce naiba se întâmplă?
Stătuse puțin pe gânduri, atunci amintindu-și

" Din cauza ta am ajuns, la dracu!
Pleacă! "

-Aish, ce prost sunt. Merg să vorbesc cu el*își dădu o palmă peste cap, dând să meargă în cameră*

-Nu mergi nicăieri domnisorule, l-ai rănit destul! Cine știe ce prostii îi mai spui!

Namjoon doar stătea și asista la predica lui Jin. Nici nu știe ce face aici, nu face și nu spune nimic. Mai bine rămânea acasă.

****

Yoongi acum stătea în pat, cu Pufi pe burtica lui, holbandu-se la tavan.
-Ce am facut așa rău? De ce mă urăște? La ce se referea când spunea că din cauza mea ajunse așa?
Pufi îi simțise tristețea stăpânului său și se ridică, mergând și ligandu-i nasul.

-Tsk, ce șmecheraș ești tu*rase scurt, mangaindu-i capul*
-Măcar tu nu ești rău cu mine...

————

Să fiu dezamăgită sau nu de capitolul ăsta? :)

In love with a criminal?//sopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum