Dorazily jsme směr zasedačka a nakráčely si to tam jako královny. Všichni se na nás překvapeně podívali a Fury se na mě usmál. Došla jsem k němu dopředu stolu.
,,Chcete to přenechat?" zeptal se a ustoupil. Stoupla jsem si místo něho a projela všechny příjemnějším pohledem a Steva jsem propálila. Steve po mě hodil vražedný a provokativní pohled, jen jsem se narovnala.
,,Než začneme mám prosbu, nebo spíše podmínku. Nechci Steva v týmu. Je neobjektivní a vím co Sharon dokáže, takže to je moje podmínka." řekla jsem rázně a podívala se po všech.
,,Tak to ani náhodou. Já jsem v tohle týmu od začátku. Ty jsi tady teprve dva týdny a jediné vodítko k tomu ti věřit je Nat. Já tady tomu velím a ty si sem jen tak přijdeš a rozkazuješ." ozval se Steve a zvedl se ze židle.
,,Dobře, tak já jdu sama, aspoň to bude rychleji." řekla jsem a dala se k odchodu. U dveří jsem se otočila a podívala se mu do očí. ,,A když ti tak vadím, tak jsi mě tam měl nechat zemřít." ozvala jsem se a otočila.
,,Počkejte Aliso, kapitáne jste suspenzován z této mise. Slečna Alioff přebírá vedení." rozkázal Fury. Steve se nasupeně zvednul a odešel. Všichni to celou dobu v tichosti sledovali. Došla jsem tedy zpět.
,,Dobře tedy. Hydra bude mít základnu někde poblíž, pravděpodobně blíže, než si myslíme. Hydra nedokáže zachovat chladnou hlavu a udělá chybu. Někteří její zaměstnanci již chyby dělají, třeba, že si nehlídají myšlenky. Jen v téhle budově je přes 20 členů Hydry, takže už víme jak se Sharon povedlo utéct. Vydržte chvíli." poprosila jsem a zavřela oči a soustředila se na všechny v budově. Pak jsem se zaměřila pouze na ty z Hydry a čekala až jim unikne myšlenka ohledně jejich základen. Dočkala jsem se.
'Už máme jen dvě základny, co když zjistí kde jsou, ikdyž jedna je jen deset kilometrů a ještě na ní nepřišli a ta druhá je přes celý New York.' pomyslel nějaký blbeček z Hydry jak jsem čekala. Otevřela jsem oči a všimla si jak všichni napjatě čekají.
,,Mají dvě základny, jak říkám dělají chyby a nehlídají si myšlenky. Jedna je do deseti kilometrů a druhá přes celý New York. Jarvisi vyhledej staré továrny do deseti kilometrů a na druhém konci New Yorku." vysvětlila jsem co jsem dělala a zadala příkaz znovu oživenému Jarvovi. Všichni na mě koukali jak na blázna.
,,Dobře slečno a mohl bych vědět, kdo je zde z Hydry?" zeptal se udiveně Fury.
,,Řeknu to zkráceně, ikdyž vím, že vás to nejspíš naštve, ale SHIELD bude muset znovu padnout. Vyřešila bych to až poté co složíme ty základny." řekla jsem nahlas a pak došla k němu a pošeptala mu. ,,Coulson vám udělá nový." mrkla jsem na něj. Udiveně a tázavě se na mě podíval. Jen jsem pokrčila rameny.
,,Nalezeno pět míst, kde by se mohli nacházet. Ve dvou místech jsou nalezeny tepelné stopy." ozval se Jarvis.
,,Tak tvůj plán?" zeptal se Tony.
,,Dobře, rozdělíme se na dva týmy. Wanda, Clint, Tony, Thor a Vision půjdou na tu blízkou základnu. Já, Nat, Rhodey, Sam a Bruce půjdeme na tu druhou vzdálenější základnu. Souhlasíte?" určila jsem týmy a čekala na odpověď. Všichni přikývli.
----------------------------------------------
Ahoj všichni, promiňte, že nyní nevycházely kapitoly, ale nefungoval nám internet a začala jsem nyní pravidelně sledovat Upíří deníky, takže se omlouvám.
Doufám, že se kapitola líbí.
Vaše Zcyttan
ČTEŠ
Alisa ll Avengers FF ll
FanfictionZrovna stojím za velkými dřevěnými dveřmi, v krásných bílých šatech. Za dveřmi stojí moje láska. Jdou vidět všechny mé jizvy, ale mě to nevadí, protože jsem šťastná. Ale o jakých jizvách mluvím? A kdo je ta láska? No začneme od začátku...