Právoplatně nejsilnější Avenger

655 29 1
                                    

*Pohled Alisi*

Ráno jsem se vzbudila a byla zde pouze Wanda a cítila jsem úžasnou vůni palačinek. Podívala jsem se na hodiny. Jedna hodina odpoledne? Cože? Potom jsem si vzpomněla co se dělo a hned si uvědomila proč jsme s Wandou tak dlouho spaly. Jsem ráda, že je někdo kdo už aspoň něco ví. Není to ještě vše, ale musí se postupně. Rozhodla jsem se opatrně vylézt z postele a jít za Nat, která je podle všeho v kuchyni. Povedlo se mi to bez vzbuzení Wandy, za což jsem ráda. Došourala jsem se do kuchyně, kde byla Nat a dělala u plotny. Pomalu jsem přišla k ní zezadu a obejmula jí kolem pasu.

,,Ale kdopak se nám to probudil? Jak si se vyspinkala? Lásko." usmála se na mě Nat a otočila se na mě.

,,Víš jak bylo náročné vás provázet po vlastní hlavě? Nemůžeš se nám s Wandou divit. A vyspinkala jsem se nádherně, když jsi tam byla ty." odvětila jsem a dala jí lehký polibek. Najednou jsem ucítila jak se něco pálí a nasála pořádně vzduch, abych věděla, co to je. ,,Nat? Palačinky!" ozvala jsem se vyděšeně. Nat se najednou vzpamatovala a rychle se otočila a já jí pustila.

,,Sakra." zaklela Nat. Vyhodila spálenou palačinku do koše. To už se do pokoje došourala Wanda.

,,Co se to tady pálí?" zeptala se udiveně Wanda.

,,Nat se zase snaží udělat palačinky." ušklíbla jsem se.

,,Hádám, že to dopadlo jako minule. Rozrušila jsi jí a palačinka skončila spálená v koši?" zeptala se Wan.

,,Možná?" udělala jsem obličej neviňátka.

,,No dobrý no. Jestli jste si to již dořekly, tak už jsou hotové." ozvala se Nat.

,,Promiň, ale je pravda, že už bych tě neměla rozptylovat, těch palačinek je škoda." odpověděla jsem pobaveným hlasem. Nat už radši nic neřekla a pomohla jsem jí připravit na stůl. Popřály jsme si dobrou chuť a daly se do jídla.

,,Co máme dnes v plánu?" optala se Wan.

,,Já mám v plánu nakopat zadek jednomu docela egoistickýmu bohovi a co vy?" odvětila jsem s úšklebkem.

,,Tak to už vím, co budu dělat. Sledovat mojí krásnou přítelkyni v jednoznačném boji." usmála se na mě Nat.

,,Tak to se moc ráda přidám." přidala se Wanda.

,,A v kolik chcete abych to domluvila?" zeptala jsem se.

,,No třeba za hodinu?" zeptala se Nat.

,,Dobře." odvětila jsem. Domluvila jsem se s Thorem telepaticky a pak se i zeptala ostatních jestli souhlasí. Všichni souhlasili a Steve ještě připomněl, že nám aspoň někoho představí. Domlouvání myšlenkami mi docela jde. Trvalo to asi jen minutu.

,,Všichni souhlasí." oznámila jsem. Wan se na mě překvapeně podívala.

,,Takhle rychle. To nedokážu ani já a navíc ne s tolika lidmi. Jak moc silný máš teď schopnosti?" zeptala se dost zaraženě a překvapeně Wanda.

,,No víš, že já ani nevím. Maximální rozpětí schopností jsem ještě nezkoušela, ale jelikož jsem to zvládla domluvit i s Furym a Hillovou, tak asi hodně." pokrčila jsem rameny.

,,Tak to je mazec." vypustila ze sebe a já se musela zasmát.

,,Nechceš nám dnes třeba ukázat všechny ty schopnosti?" ozvala se taky částečně zaražená Nat.

,,No asi proč ne. Vy už víte část pravdy a minulosti, takže tým se může také dozvědět další tajemství. Už se půjdu připravit. Tak venku." mrkla jsem na ně a zmizela do pokoje, kde jsem si vzala věci na trénink. Stáhla jsem si vlasy do drdolu a protáhla se. Šla jsem tedy na venkovní 'hřiště' kde už čekali ostatní.

,,Jak se těšíš na prohru?" zeptal se Thor.

,,Měla bych se ptát spíš já tebe." ušklíbla jsem se na něj.

,,Má zapínat stopky?" zeptala se Nat.

,,Není potřeba, každý ví jak to dopadne." nahodila jsem vítězný úsměv

,,Ano to víme a já si moc rád změřím, jak rychle tě dostanu na zem. Navíc si říkala, že nemáš schopnosti pod kontrolou." nasadil vítězný úsměv, protože si myslel, že mě dostal.

,,Hm, možná jsem kecala." prohodila jsem jen tak.

,,Cože?!" vyjekl překvapeně.

,,Slyšel si správně. Tak co připraven prohrát?" zeptala jsem se vážným tónem.

,,Tak můžeme začít?" ozval se Steve, který držel stopky. Přikývli jsme a dali se do bojové pozice. ,,3......2....1....Teď." odstartoval to Steve.

Thor se proti mně rozeběhl s kladivem. Já jsem jednoduše vyletěla do vzduchu pomocí telekineze. Odrazil se od země a chtěl mě udeřit. Teleportovala jsem se za něj a ušklíbla se, když jsem viděla jak mě hledá. Otočil se a uviděl mě, to už jsem zahájila útok i já. Vyzvedla jsem kameny, které byly za plotem a hodila je po něm. Vyhnul se a tak jsem vytvořila vzdušný vír a poslala ho proti němu, tomu se nevyhnul a tak ho to odhodilo na zeď. Naštvaně se zvednul a vyletěl ke mně. Odhodil mě na zem a přiletěl ke mně. Chtěla jsem se zvednout, ale to jsem nestihla. Položil na mě jeho kladivo a s vítězným úšklebkem odešel dál. Já se zamračila a kladivo zvedla. Všichni na mě vykulili oči, ale já to neřešila a s kladivem pořádně roztočila a máchla. Sejmula jsem tak Thora a ještě, aby si nemyslel, že se zvedne na něj pomocí schopností položila obří balvan. Cítila jsem, že jsou na mě upřeny všechny pohledy. S vítězným úšklebkem jsem se na ně otočila.

,,Dobrý vzdávám se, ale mohla by jsi prosím, ze mě ten kámen zase sundat?" zeptal se Thor.

,,Nevím, jestli se mi chce." ušklíbla jsem se a otočila zpátky jeho směrem.

,,Prosím." poprosil znovu. Zvedla jsem tedy kámen a pomohla mu vstát. Došli jsme za ostatními.

,,Takže Thore. Alisa ti nakopala pozadí za 3 minuty. Zjistili jsme, že je hodna, že ovládá schopnosti, že je oficiálně nejsilnější Avenger, že má teleportaci a myslím, že je toho ještě více. Ten čas by byl kratší, ale stihla si s tebou ještě hrát." ozval se Steve.

,,Nemusíš mi to připomínat." zabručel Thor.

,,Upřímně, moc mile překvapujete. Máte ještě nějaké eso v rukávu?" zeptal se Fury.

,,Možná ano, možná ne." pokrčila jsem rameny. ,,A co znamená, že jsem hodna, nebo jak jste to poznali?" zeptala jsem se již vážněji.

,,Zvedla si moje kladivo a to znamená, že jsi hodna asgárdského trůnu. Do teď jsem byl jediný kdo ho uzvedl s Visionem. Takže otázka je jak jsi to udělala?" zeptal se mě.

,,Co mám říct? Normálně, je hrozně lehký." odvětila jsem.

,,Zkus to znovu. Myslel jsem spíš. Kdo jsi?" zeptal se a podal mi kladivo. To jsem si od něj v pohodě vzala a nadhodila s ním.

,,Jsem Alisa Alioff, přítelkyně Nat, jedna z Avengerů, bývalá agentka a špionka. To je teď vše na co si vzpomenu." odvětila jsem docela naštvaně.

,,No dobrá, nechme to být." odvětil Thor.

,,Tak už vím na jakou stranu se přidat, když začne nějaká hádka, nebo bitva. Tam kde je Alisa." ozval se Sam.

,,To tedy jo." odvětil Rhodey s Mariou.

,,Byla si dokonalá jako vždy." usmála se na mě Nat.

,,Dobrý, chtěl bych vám tedy představit Sharon. Čeká teď u vchodu." ozval se Steve. Sharon.....Sharon, to mi něco říká. 



-----------------------------------

Ahoj všichni, je zde nová kapitola a byla bych moc ráda za názor, zda se vám líbí, nebo nelíbí, že je Alisa hodna? Jinak doufám, že se kapitola líbí.


Vaše Zcyttan

Alisa ll Avengers FF llKde žijí příběhy. Začni objevovat